Ezelle (34) ik ga GOKken! hopelijk nieuwe levensstijl

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
angel*
Berichten: 2
Lid geworden op: 04-06-2015 10:14

Ezelle (34) ik ga GOKken! hopelijk nieuwe levensstijl

Bericht door angel* » 04-06-2015 13:58

Hoi allemaal,

Ik zal me eers even voorstellen, ik ben ezelle, 34 jaar jong, getrouwd en samen hebben we 2 kids van nu 8 en 6 jaar!
vorig jaar heb ik de cambridge 800 dieet/shakes gedaan, en ik viel af als een tierelier! Ben in totaal 30 kg afgevallen in 8 mnd tijd. En liep met gemak 10 km.Ik ging afbouwen vlak voordat we met vakantie ging naar Zuid Afrika..(tijdens deze afbouw weken kwam ik ook alweer wat aan)...ik ben in Zuid Afrika geboren en heb daar mijn familie wonen. Dus werd er flink op los gekuierd en ge'braaid'(zuid afrikaans voor bbq)...en van mijn lieve moeder's heerlijke taarten heb ik zeker ook genoten. Met eindresultaat + 8 kilo! Al met al met ik van de 30 afgevallen kilos zeker weer 15 aangekomen... notsogood notsogood ...
Waar ligt het nu aan, en hoe ga ik dit veranderen....want WAT WIL IK GRAAG WEER LEKKER GAAN HARDLOPEN IN DE NATUUR!! echt mijn stres ontlader!! Maar mijn lijf geeft aan.....ho, jongedame, je bent te zwaar!
Toevallig kwam ik via het 'ik loop hard ' -groep op fb over het gok manier van leven te lezen, ik heb meteen het test voor koolhydraat allergie gedaan, ik had er maar 2 niet goed.
Ik heb in de tussentijd ook al een week geen brood ,gegeten(aardappelen,paste etc.wel), maar voelde me hierdoor al heel anders! Toen ik dat las had ik meteen de boeken aabgeschaft, en ben nu 2 dagen bezig en dus nog echt erg zoekende en onzeker over of ik het wel goed doet???

Ik ben in iedergeval wel enthousiast want ik mag alles eten wat ik lekker vind! En hulp en zeer welkom!
Fijne dag nog allemaal en succes met GOKken....dat we allemaal de jackpot mogen winnen!
:D
Ben net begonnen. Ben benieuwd.😉

Gebruikersavatar
Yvonne Lemmers
Site Admin
Berichten: 1725
Lid geworden op: 10-12-2007 19:43

Welkom en succes!

Bericht door Yvonne Lemmers » 04-06-2015 17:03

Dank Ezelle voor je levendige voorstelverhaal.
Zo te horen ben je reuze enthousiast over GOK.
Je zult merken dat het je lijf en je energie goed gaat doen.
Zodra het aankomen gestopt is, en zodra je goed in de vetverbranding zit zul je merken dat bewegen weer lekker gaat.
Dan ga jij weer met gemak je rondjes rennen.

Ik wens je heel veel succes met GOK en veel leesplezier hier op het forum.

Maak een dagboekje aan, reageer ook bij anderen, dan zul je zien dat je zo een aantal mede-GOK-kers hebt. Dat werkt erg aanstekelijk en motiverend.

Succes en eet smakelijk!
Werk die Zuid-Afrikaanse kilo's maar gauw weer weg ;-)

p.s Over Zuid-Afrika gesproken. Lees de volgende blog over Tim NOakes http://gripopkoolhydraten.nl/tim-noakes ... dietisten/

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 05-06-2015 20:22

Hoi Ezelle,

Heel veel succes met GOK!
Ik zag dat je ook al een dagboekje hebt, dus dat gaat helemaal goedkomen (y)

Gebruikersavatar
angel*
Berichten: 2
Lid geworden op: 04-06-2015 10:14

waar ooooo waar vind ik mijn dagboek?

Bericht door angel* » 11-06-2015 11:36

Hoi Martine,

Vraagje, ik las dat je zag dat ik een dagboekje heb, ik wil er graag weer wat inschrijven, maar kan het niet vinden op de forum? Volgens mij heb ik iets niet door?

Groetjes
Ben net begonnen. Ben benieuwd.😉

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 13-06-2015 10:20

Jouw dagboekje staat in dagboeken 24 en heet dagboek ezelle: 4 juni 2015

http://opgewicht.forum2go.nl/dagboek-ez ... 14368.html

Het dagboek waar het laatst in geschreven is (binnen dagboeken 24) staat bovenaan. Als je dus een paar dagen niet hebt geschreven moet je wat verder naar onderen zoeken.

Je kunt de link ook in je favorieten zetten, dan kom je altijd direct in je eigen dagboekje!

Plaats reactie