Maureen (38), nu verder met GOK

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
mdat
Berichten: 20
Lid geworden op: 09-06-2010 13:53

Maureen (38), nu verder met GOK

Bericht door mdat » 07-04-2015 10:17

Het gaat toch echt gebeuren......een dagboekje maken! Spannend Very Happy
Mijn naam is Maureen, ik ben 39 jaar, woon samen en ben trotse mama van een dochter van bijna 6, een zoon van bijna 4 en een zoon van 1 jaar. Wat een rijkdom!! Ware het niet dat ik me niet lekker in mijn lijf voel.
Ik heb best al een geschiedenis wat afvallen betreft. Na mijn eerste zwangerschap ben ik 20 kilo afgevallen met een eiwitdieet, tijdens de tweede zwangerschap kwam dit er allemaal weer aan met 10 kilo extra. Het is me niet meer gelukt dit eraf te krijgen....met na de 3e zwangerschap nog eens 10 kilo extra gewicht.
Tot een half jaar geleden voelde ik me dik, moe, had geen energie, mopperde verschrikkelijk tegen de kids! Er moest iets gebeuren. Op 1 december gestart met Straight Away, de Nederlandse variant op Cambridge. Zónder aspartaam oa. Ik ben er 15 kilo mee afgevallen, maar het ging me zo tegenstaan. Eigenlijk begon ik al met in mijn achterhoofd een stemmetje `dit is niet goed, Maureen`. Sinds ik kinderen heb ben ik veel bezig met gezonde voeding, doe tussen de bedrijven door een cursus Natuurvoedingsadviseur.....dus die poedertjes passen daar helemaal niet tussen. Waar was ik mee bezig?!? Nu dus afvallen met Grip op Koolhydraten, waarmee ik 5 jaar terug mijn gewicht na de 20 kilo afvallen goed stabiel heb kunnen houden (totdat ik weer zwanger werd Sad )
Ik heb in oktober vorig jaar mijn baan opgezegd om meer tijd voor de kinderen te hebben, rust in huis te krijgen. Die is er nu....en nu is het dus tijd voor rust in mijzelf! Alle tijd, hopelijk, voor het bijhouden van een dagboekje Wink .
Start gewicht: 106.6 kg. Vorige week al een beetje gestart met GOK, alleen tijdens de paasdagen gezwicht....Maar aangezien Pasen staat voor nieuw leven, nu een nieuwe start! 1 januari 2016 wordt ik 40. Dit vier ik in een fit, slank en gezond lichaam. Ik ga ervoor!
Doe eens gek (gok)......wees jezelf!

Afbeelding

Mijn dagboekje

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 07-04-2015 11:37

Een goed gemotiveerde Maureen, heel goed joh!!
Heel veel succes met GOK (y) Ik kan me voorstellen dat die poeders je helemaal tegenstaan. In het verleden heb ik eens modifast gedaan, het spul kwam op een gegeven moment letterlijk mijn neus uit. BAH!
Wat een verschil met GOK! Lekker en gezond eten en nog afvallen ook!

Ik zie je menuutjes graag terug in je dagboekje! (y)

Plaats reactie