Anna (50) stopt met cb en gaat gokken

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
missannabel
Berichten: 100
Lid geworden op: 05-02-2015 09:38

Anna (50) stopt met cb en gaat gokken

Bericht door missannabel » 11-03-2015 21:00

Hallo ik ben Anna 50 jaar werk 50 procent in de zorg en sinds een jaar of 8 bezig met atkins vreetbuien weightwatchers sonja bakker en de laatste 2 pogingen waren met CB. Ik wil voor eens en altijd af van het gejojo, ik jojo tussen de 20 en 10 kilo. Voor een gezond BMI ben ik nu nog zo,n 6 kilo te zwaar. Het shaken hield ik niet meer vol met gevolg overdag ging het prima en om een uur of vier kwam de trek en voor ik het wist had ik al weer wat weggepropt, wat de trek alleen maar verergerde. Dus ik ben zo overgestapt op GOk wat ik al een tijdje volg op het forum en ik zeg erbij ik vind het doodeng. Hopelijk krijg ik ooit mijn darmen weer goed aan het werk want die snappen er ook niks meer van. Ik ga proberen om een dagboekje bij te houden ik vind het moeilijk om zelf menuus te maken die uit vier delen bestaan.

Gebruikersavatar
Depje
Berichten: 16
Lid geworden op: 25-04-2014 09:45

Bericht door Depje » 17-03-2015 15:43

Ik herken het volkomen! Heb ook CB gedaan, gevreten, CB en ga zo maar door. GOK is wat dat betreft een verademing!

Heel veel succes!

Gebruikersavatar
missannabel
Berichten: 100
Lid geworden op: 05-02-2015 09:38

Bericht door missannabel » 17-03-2015 16:12

dankje, ben jij al lang bezig?

Plaats reactie