Inge () Voorstellen

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
1nge
Berichten: 1
Lid geworden op: 29-08-2014 15:06

Inge () Voorstellen

Bericht door 1nge » 29-08-2014 22:05

Hallo! Ik ben Inge en ben sinds afgelopen maandag bezig met GOK.
Zoals zovelen, heb ik ook allerlei diëten geprobeerd. Sinds de geboorte van mijn kinderen heb ik mezelf niet zo goed in hand kunnen houden. De kilo's kwamen er langzaam bij en na een burn-out, 7 jaar geleden waarbij ik enorm gegroeid was, besloot ik te shaken (cambridge). Ik viel 30 kilo af! Ik voelde mij helemaal happy en oh wat zat ik lekker in mijn vel. Kleding kopen was weer leuk om te doen - EINDELIJK! Maar, de kilo's begonnen toch (alweer) langzaam bij te komen (gefrustreerd natuurlijk)en ik begon mijn steeds minder lekker te voelen - moe, weinig energie, opgeblazen enz. Mijn mooie nieuw gekochte kleding kan ik nu niet meer aan. Eind 2013, kreeg ik het boek GOK in mijn handen gedrukt van mijn zusje. Ik heb dit heel even geprobeerd en ik begon af te vallen en ik ontdekte dat ik mij heel lekker voelde. Daarna kreeg ik andere gezondheidsklachten en besloot met GOK te stoppen. Eerst maar uitzoeken wat er aan de hand is (rust in de tent). Na vele onderzoeken, medicatie enz. ben ik hersteld. Nu, is het moment gearriveerd om GOK weer op te pakken! En, wat ik vreselijk leuk vindt, is dat ik mijn man zover hebt gekregen om samen met mijn te GOK'ken. Wij zijn net begonnen maar tjee - hij is fanatiek hoor! Ik hoop op dit forum veel tips te krijgen en vooral aanmoedigingen van mede GOK'kers. Mijn doel is, net zoals jullie, om af te vallen en mijn een nieuwe etens-wijze aan te leren zodat ik nooit meer hoef te diëten! :D :D

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 20-09-2014 10:44

Hoi Inge,

Zie ik ineens dat jij helemaal geen reacties hebt gehad!!
En dat terwijl dit nog wel zo'n support-site is!

Goed dat jullie samen aan het GOKken zijn geslagen!
Hoe gaat het nu?

Mijn advies aan je is om een dagboek te beginnen en daarin je menuutjes te plaatsen. De adviezen, tips en steunbetuigingen in je dagboek kunnen je écht helpen bij GOK!! (y)

http://opgewicht.forum2go.nl/dagboek-maken-t4118.html

Plaats reactie