Inge (40), geen straf, wel afvallen.

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Inge1973
Berichten: 57
Lid geworden op: 28-07-2014 10:00

Inge (40), geen straf, wel afvallen.

Bericht door Inge1973 » 29-07-2014 10:24

Hallo allemaal,

Mijn naam is Inge en ben sinds 4 weken aan het GOKken. Ik heb hiervoor al
Van alles geprobeerd en het laatste was Modifast. Vorig jaar mei begonnen met
Modifast (volgens afvalprogramma via het ziekenhuis) en in augustus was ik al 20 kilo kwijt.
Mijn startgewicht was 120.7 kilo. Ik was hier heel erg blij mee. Het eten daarna (1100 kcal),
was erg moeilijk en ik kwam beetje bij beetje weer iets aan. In oktober ben ik mijn baan
verloren en ik kwam erachter dat ik het overlijden van mijn moeder (1 jaar eerder) niet goed
had verwerkt en ben behoorlijk gaan eten. Het resultaat was dat er alweer 16 kilo bij zat voordat
ik begon met GOK. Een paar maanden geleden heb ik hulp gezocht bij het verwerken van het verlies
van mijn baan en mijn moeder. Het gaat nu goed en via een vriendin kreeg ik de tip van de boekjes GOK en heb ze meteen
aangeschaft. Gelijk de volgende dag begonnen en ik vind het heerlijk. Ik heb wel behoorlijk veel
hoofdpijn gehad in het begin, maar dat is nu helemaal weg. GOKken is geen straf! We hebben
al aardig wat recepten uitgeprobeerd en dit blijven we zeker doen. Ik mis geen brood, aardappelen
en pasta etc. Het resultaat van de 4 weken GOK is -5,5 kilo (zonder te sporten). Binnenkort pak ik het sporten weer op. Het voornaamste is dat ik geen trek tussendoor heb.
Ik hoop hier tips en lekkere recepten te vinden. Veel succes allemaal!

Inge
Afbeelding [/url]

Mijn dagboek

Gebruikersavatar
Yvonne Lemmers
Site Admin
Berichten: 1725
Lid geworden op: 10-12-2007 19:43

GOK een eitje

Bericht door Yvonne Lemmers » 29-07-2014 23:37

Welkom Inge.

Zo te lezen is GOK 'op je lijf geschreven'.
Fijn dat het je zo makkelijk af gaat.
Blijf vastberaden doorgaan, dan zijn de duurafgevallen - en weer teruggekregen - Modifast kilo's er snel weer af.

Als ik je zo inschat gaat dat vast lukken, want als je een shake-dieet kunt volhouden is GOK-ken 'een eitje' ;-)

Heel veel succes, geniet van alle voordelen en eet smakelijk.

Plaats reactie