Esmaralda (39) Van shaken naar Gok naar een gezond leven..

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Esmeralda1975
Berichten: 5
Lid geworden op: 19-06-2014 11:53

Esmaralda (39) Van shaken naar Gok naar een gezond leven..

Bericht door Esmeralda1975 » 20-06-2014 12:08

Hi Allemaal,

Heb me gisteren op dit mooie forum aangemeld gelijk alle boeken besteld dacht als ik het nu dan toch ga doen dan maar gelijk goed !!
Heb gisteren gelezen, gelezen, gelezen met een lach maar vooral met heel veel tranen wat een herkenning waarom heeft niemand me dit eerder verteld of stak ik misschien mijn hoofd in het zand ???
Ik zal kort iets over mezelf vertellen en straks een dagboekje aanmaken om wat dieper op alles in te gaan..

Mijn naam is dus Esmeralda en ik ben 39 jaar oud ik heb twee prachtige jongens waar ik van geniet.
Op dit moment ben ik hier komt het stuk waar ik me heel erg voor schaam maar ik wil gewoon met mijn billen bloot ik woog vanmorgen 153, 6 kilo dit was aan het begin van deze maand nog 159,7.
Mijn eerste doel is om twee cijfers op de weegschaal te gaan krijgen dat lijkt me nu echt reden tot een feestje.

Buiten dit heb ik helaas ook nog een verhoogde suiker Diabetes type 2
Verhoogde bloeddruk en een licht verhoogd cholesterol gehalte..

Ik heb voor dit voorsteldraadje gekozen omdat ik op het moment bezig ben met modifast shakes en daar het eerste gewichtsverlies vandaan komt..

Hoop hier veel steun te krijgen en motivatie en misschien ooit zeg nooit nooit bij jullie succesverhalen te staan.

Liefs Esmeralda
Afbeelding

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 25-06-2014 17:38

Hoi Esmaralda,

Je hebt zo te lezen nog een lange weg te gaan, maar je hebt al een grote stap gezet, complimenten!

Wil je nog lang doorgaan met de shakes van Modifast? Ik heb dit in een ver verleden ook gedaan, maar werd er erg ziek van. Daarnaast vind ik shakes altijd een hele onechte manier van eten...

Ben benieuwd naar je plannen!

Je kunt bij dagboeken 21 ook een dagboek aanmaken zodat we met je mee kunnen lezen en waar nodig steun en advies kunnen geven.

Succes!!! (y)

Gebruikersavatar
Esmeralda1975
Berichten: 5
Lid geworden op: 19-06-2014 11:53

Bericht door Esmeralda1975 » 28-06-2014 10:43

Nee wil de shakes die er nog staan opmaken en daarna overgaan op kh beperkt, dagboekje had ik al aangemaakt.
Afbeelding

Plaats reactie