Marieke () Nog wat onwennig van shakes naar GOKken

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Marieke Brinkman
Berichten: 1
Lid geworden op: 03-05-2014 15:13

Marieke () Nog wat onwennig van shakes naar GOKken

Bericht door Marieke Brinkman » 04-05-2014 09:33

Hoi allemaal,
Sinds afgelopen dinsdag weer aan het geen suiker en andere koolhydratendieet. Helpt me altijd goed, want suikers en koolhydraten smaakt altijd naar meer... Jawel, zwaar verslaafd aan brood, pasta, slagroom en rode wijn... Sinds ik een keer in mijn leven teveel suikers at (zoete popcorn toen dat tijdens een allergie/intolerantie zowat het enige was dat ik mocht snoepen) het hek van de dam. Van 66-70 kg werdt het 80, toen 86 en na zwangerschappen 96. Vorig jaar is het me gelukt om na de laatste zwangerschap van 96 naar 82 terug af te vallen (eiwitdieet en koolhydraatarm). Inmiddels heb ik weer zoveel gesnoept dat ik dinsdag weer op 92 zat. En dat terwijl ik graag terug wil naar 70 of 72 kg (ik ben 1.72 lang)!
Dit is niet mijn eerste lijnpoging: Lang geleden Herbalife voor een paar kilo's voor ik ging trouwen, Prodimed (echte begeleiding erbij) voor IVF trajecten, en na de twee zwangerschappen soortgelijk aan Prodimed (maar dan andere producten via Sanaslank en dieetwebshop). Als ik één maal in het ritme zit gaat het altijd goed. Afgelopen keer heb ik niet goed afgebouwd: tijdens vakantie ineens om. En door het slaapgebrek (mijn tweeling van 1,5 slaapt nog steeds niet door...) lukte het maar niet om de motivatie te vinden om op mijn lijn te letten. En dat vreet... Dus de knop is nu om. Toch wil ik veiligheidshalve een vinger aan de pols houden: dit forum leek me een prima plek.

Ik heb de GOK recepten al vaker gebruikt: vooral de kaastaart is geweldig en lekker! (Wauw, dan heb ik echt een halve dag geen honger/trek zeg!)
De komende tijd wil ik de laatste potten shake en de repen opmaken als tussendoortje en verder lekker eten volgens GOK. Ben benieuwd waar het me brengt. Jullie gaan het horen.

Ik heb verder nog geen verhalen van jullie gelezen, maar ik vermoed dat ik niet de enige lijn-worstelaar ben...Heel veel succes allemaal en ik kijk er naar uit om nader met jullie kennis te maken

Hartelijke groet,

Marieke

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 16-05-2014 12:02

Hoi Marieke,

Hoe gaat het nu?
Ik zie dat je nog geen dagboekje hebt gemaakt. Bevat het Gokken je goed? Ik ben benieuwd naar je resultaten (y)

Gebruikersavatar
Miranda*
Berichten: 3
Lid geworden op: 05-11-2013 14:51

Bericht door Miranda* » 14-04-2015 19:59

Hoe gaat het?
Afbeelding

Plaats reactie