E () Wel of niet al overstappen op GOK?

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
E
Berichten: 4
Lid geworden op: 10-01-2011 12:27

E () Wel of niet al overstappen op GOK?

Bericht door E » 25-02-2014 15:29

Hallo allemaal,

Op dit moment volg ik nog het cb 500 dieet en wilde dit eigenlijk nog een paar weken volhouden omdat ik voor eind maart nog 6 kilo kwijt wil zijn. Dan ga ik namelijk mijn trouwjurk passen en wordt hij op maat gemaakt, dus ja die datum is heilig :D

Maar ik heb zo'n moeite met het volhouden. Ik lever al 10 dagen elke dag strijd met mezelf en heb afgelopen weekend bv. ook behoorlijk gesjoemeld. zit nu weer op de rit maar ik mis eten, de shakes komen mijn neus uit, ik heb veel honger en ben behoorlijk futloos. Het liefst wil ik nu al overstappen op GOK maar ja, die 6 kilo wil ik er zo graag afhebben en mijn tijd is nog maar beperkt.

Wat is wijsheid?? Heeft iemand tips want ik weet het niet meer.

Gebruikersavatar
Marja L
Berichten: 437
Lid geworden op: 05-04-2013 13:06

Bericht door Marja L » 25-02-2014 16:42

Hai

Ik snap je gedachtegang wel, maar......Is die 6 kilo dat allemaal waard. Ik zou liever voor iets minder er af gaan en blij trouwen. Of zou je dan geen ja krijgen denk je :D
Als de jurk toch op maat wordt gemaakt denk ik niet dat het publiek denkt : het had een paar millimeter minder gekund over de breedte en de lengte....
Dat zie jij, de rest niet denk ik.

Sterkte met de keuze! Je wordt vast en zeker een mooie bruid, met of zonder een Laar kilo minder...

Marja

Gebruikersavatar
E
Berichten: 4
Lid geworden op: 10-01-2011 12:27

Bericht door E » 26-02-2014 16:13

Hoi Marja,

Dank voor je steun!

Ik begrijp wat je bedoelt en je hebt een punt behalve dan dat ik 6 kilo op, in totaal 16 kilo willen afvallen, wel veel vind. Die 10 kilo ben ik kwijt maar om die overige 6 te laten zitten is me te scheutig.

Ik heb besloten nu flink te zijn en door te zetten totdat ik onder de magische grens van 80 kilo zit. Dat is nog 4 kilo. Als ik daar onder zit mag ik van mezelf gaan afbouwen en overstappen op GOK.

Linda123
Berichten: 949
Lid geworden op: 21-02-2013 18:48

Bericht door Linda123 » 28-02-2014 21:28

Hallo E,
Met gok ben je niet futloos, je krijgt juist energie.
Geen honger of trek.
Geen shakes die je neus uitkomen.
Lekker eten.
En ......je verliest gewicht.

Ik weet wat mijn keus zou zijn om te kunnen genieten van een van de mooiste dagen in mijn leven.
:bloem:
Met Gok is verliezen overwinnen.

Plaats reactie