CarinaS (45) net CB gedaan, nu over op gok

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
CarinaS
Berichten: 12
Lid geworden op: 02-02-2014 13:33

CarinaS (45) net CB gedaan, nu over op gok

Bericht door CarinaS » 10-02-2014 20:50

Hallo ik zal me even voorstellen....mijn naam is Carina en ik ben 45 jaar. Ik ben net 20 kilo afgevallen met CB, en nu met de opbouw bezig. Helaas is de opbouw verstoord geraakt doordat we met de kerst gingen wintersporten. Nu zit er dus weer 4 kilo bij en ben bang dat het zo weer steeds meer gaat worden. Ik ben wel door mijn consulente bewuster geworden van het effect van tarwe en smaakversterkers. Ik probeer dat dus al te vermijden waardoor je dus al gezonder gaat eten.
Ik heb al verschillende diëten gedaan waaronder ook het Dr. Cohen dieet. Dat is een dieet waarbij je een beperkte hoeveelheid koolhydraten binnen krijgt, veel groente en eiwitten maar weer zeer weinig vetten. Ik was daar 11 kilo mee afgevallen maar dat zat er zo weer aan. Ik las toen de kreet: als je doet wat je deed, krijg je wat je had. Dat klopt ook wel maar het is gewoon heel moeilijk om dat te veranderen. Nu ik dit zo heb gelezen over het effect van kh dan snap ik wel waarom het zo moeilijk is. Ik heb me eerst even ingelezen in de boeken en op het forum maar vind het nog wel lastig. Ik moet even meer leren plannen denk ik. Ik werk onregelmatig en heb niet altijd een lunch pauze, dat maakt het nog meer tot een uitdaging.
Ik wil ook een dagboek bij gaan houden zodat ik van jullie tips kan krijgen.
Waar ik erg nieuwsgierig naar ben is of mijn darmkrampen en opgeblazen gevoel minder gaat worden. Ik kwam er maar nooit achter waar het nu door veroorzaakt werd.
Zo nu weten jullie ook dat ik wel kan kletsen....;) jeetje wat een verhaal is het geworden. Mochten jullie nog wat nieuwsgierig zijn naar dingen, gewoon vragen hoor! Ik ga jullie w.s ook van alles vragen ;)

Groetjes,
Carina
Elke dag is een nieuw begin...


Mijn dagboek

Gebruikersavatar
Dayenna
Berichten: 68
Lid geworden op: 16-02-2014 22:18

Bericht door Dayenna » 17-02-2014 22:31

Hi Carina, leuk om mensen te treffen met een zelfde shake 'verleden'! Hoe gaat het nu? Kun je je draai in het GOK vinden??
Ik begin vandaag.........
Leuk om je te volgen!

groetjes en succes!!!

Plaats reactie