Cindy (41) over van CB naar GOK

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
anakin
Berichten: 12
Lid geworden op: 24-10-2009 09:01

Cindy (41) over van CB naar GOK

Bericht door anakin » 14-11-2013 09:57

Hallo, ik ben Cindy, 41 jaar. Sinds half augustus doe ik het Cambridge dieet en ben vandaag precies 20 kg afgevallen. Hartstikke fijn natuurlijk en ik ben er heel blij mee want met de talloze lijnpogingen in het verleden is me dit nooit gelukt. Ik bleef altijd hangen op een kilo of 5 en dan kwamen de oude, slechte gewoontes weer om de hoek kijken. Lees: 's avonds op de bank van alles naar binnen proppen.
Het CB dieet gaf wat dat betreft rust: je mag 3 dingen verder niks dus dan is er ook geen twijfel of dicussie in je hoofd. Het heeft er ook voor gezorgd dat ik de dingen nu anders doe. Als ik kwaad, verdrietig, moe of boos ben grijp ik niet naar troostvoer maar ga wat anders doen. Ik doe CB samen met mijn man en we gaan iedere dag een lang stuk wandelen. Dat is heerlijk.
Maar goed, zo zoetjes aan komen de shakes en repen mijn neus wel uit. Ik ben begonnen met de opbouw. Ik zit nu in de eerste week en dat houdt in dat ik een avondmaaltijd van 300 calorieën mag eten bestaande uit vlees of vis en groenten en 3 CB producten. Vanaf zondag start opbouwweek 2. Dan moet ik volgens de richtlijnen van CB een boterham met mager beleg toevoegen en een aardappel aan mijn avondeten en 2 CB producten eten. Die boterham wil ik dus niet doen want ik wil na CB over op de gok leefstijl. Met gok wil ik graag nog 4 kilo afvallen en daarna over op fase 2. Dus in plaats van de boterham ga ik beginnen met Atkins of GG-crackers. Ik heb nog wel veel vragen denk ik als ik eenmaal start dus dan zal ik een dagboek aanmaken. Ik heb ooit in een grijs verleden al eens gegokt maar dat dagboek zal inmiddels wel verdwenen zijn in de donkere krochten van het gokforum :lol:
Gewicht 2 januari 2012: 92,4 kg

mamav5
Berichten: 58
Lid geworden op: 04-04-2011 20:11

Bericht door mamav5 » 14-11-2013 11:36

Hoi Cindy.

Welkom terug ;)
Volgens mij heb ik je dagboekje gevonden:
http://opgewicht.forum2go.nl/post264666 ... ht=#264666
Afbeelding

Plaats reactie