Karin (39) Sanaslank en nu verder

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
KaJa
Berichten: 4
Lid geworden op: 21-10-2013 12:50

Karin (39) Sanaslank en nu verder

Bericht door KaJa » 13-11-2013 14:31

Hallo ik ben Karin en ik ben 39 jaar. Afgelopen zomer ben ik begonnen met Sanaslank en inmiddels zo'n 10 kilo afgevallen.

Ik heb al een heel lijn verleden achter de rug maar in plaats van afvallen kwam ik alleen maar aan.
Afgelopen zomer kwam ik een vriendin tegen en zij was met Sanaslank 10 kilo afgevallen. Dat wilde ik ook, die 10 kilo eraf, maar ik was tegen zakjes en nep. Toch ben ik overstag gegaan en de kilo's vlogen eraf.
Fantastisch, maar waar ik bang voor was gebeurde ook. Uiteindelijk vond ik het allemaal niet lekker, daar kunnen die producten niets aan doen maar ik wel. Ik hou van 'echt' eten. Langzaam aan ging ik weer terug naar 'gewoon' eten, in mijn geval richting brood (ik ben volgens mij een ex brood verslaafde).
Dit ging de verkeerde kant op, dus na even zoeken ben ik hier terecht gekomen.
Ook ik heb al eens eerder gegokt (zo'n 7 jaar geleden), helaas verkeerd gegokt.. anders waren die kilo's er misschien wel af gebleven. De oorzaak toen was dat mijn omgeving zei dat ik teveel 'vet' eet.
Nu hoor ik dit op dit moment ook, maar ik heb besloten om mij daar niet zoveel van aan te trekken. Ik ga door totdat ik tevreden ben ;) .

Afijn, ik ben al een paar weken bezig maar wil nu wel weten of ik 'goed' bezig ben. Vandaar dat ik nu pas mezelf voorstel, en ook een dagboek bij wil houden.
Ik hoop toch nog op zeker 6 kilo eraf en ik mag daar best wel even over doen :lol:
Tot wederhoor!!

Groetjes,
Karin
Go for what ever makes you happy

Mijn eetdagboekje

Plaats reactie