Dianne1972 (41) Even voorstellen hoor

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Dianne1972
Berichten: 10
Lid geworden op: 04-10-2013 07:52

Dianne1972 (41) Even voorstellen hoor

Bericht door Dianne1972 » 11-10-2013 07:10

Sinds 23-09 heb ik de overstap gemaakt van eiwitshakes naar GOK. Ik heb al een behoorlijk lijnverleden en heb ook bijna alles wel geprobeerd. In 2008 met een gewicht van 110 kg gestart met Sonja Bakker, binnen 6 maanden 20 kg kwijt, helemaal happy dus.... April 2009 overlijdt mijn mama en daar is de emo-eter weer terug.... Kerst 2010 woog ik weer 104 kg..... Januari 2011 weer gestart maar nu met Dr. Frank en shakes, dit toch wel een behoorlijke tijd volgehouden en ook hiermee ruim 20 kg afgevallen..... helaas na de vakantie niet meer op kunnen pakken en langzaam aan slopen de kilo's er weer aan..... Februari 2012 samen met mijn dochter van toen 12 begonnen aan Atkins...... Yes het lukte weer en in mei woog ik 87 kg!! Oh wat was ik blij (ook mijn dochter was 10 kg afgevallen dus samen blij!!) In juni 2012 overlijdt mijn schoonvader.... weer veel stress en verdriet.... jullie snappen het al.... bey bey verloren kg!! Nu weer na een jaar aanmodderen met shakes en weet ik veel wat nu toch maar weer de stap genomen om de KHD te beperken want voor mij werkt dat het best.... Heb geen honger!! Ben nu dus gestart op een gewicht van 105 kg, vanmorgen 102,9 kg.... Het gaat niet heel hard maar ik verlies weer wat.... Had natuurlijk gehoopt op meer... maar volgens mij heeft iedereen dat natuurlijk en helemaal in het begin.... Als ik de ervaringen lees van 2 kg gewichtsverlies per week kan ik alleen maar jaloers worden.... Maar ik houdt vol...... Eerst maar weer een zien of ik weer onder die 100 kg kom. IK hoop hier op tips en feedback want dat zal ik echt wel nodig hebben!!

Neeltje7
Berichten: 463
Lid geworden op: 25-08-2012 16:22

Bericht door Neeltje7 » 13-10-2013 20:35

Hoi Dianne,
Herkenbaar verhaal, emo-eten ligt, als je daar gevoelig voor bent, altijd op de loer om toe te slaan.
Hoe is het nu met je? Lekker gegeten de afgelopen dagen en geen honger gehad?

Dianne1972
Berichten: 10
Lid geworden op: 04-10-2013 07:52

Bericht door Dianne1972 » 14-10-2013 07:29

Ja op zich eet ik prima en zonder honger inderdaad. Maar heb dit weekend een etentje gehad bij de Japanner (=sushi=rijst!!) dus dat was geen goede zet (maar wel ERRUG!!!! lekker)
en vrijdag en zondag gourmet... dus was me het weekendje wel.... Nu gaan we er weer helemaal voor hoor, ga gewoon door.
Heb het kookboek nu binnen dus kan daar ook een hoop inspiratie uit opdoen dus heb er weer alle vertrouwen in. Nog 1 struikelblok... volgende week 4 dagen Barcelona..... Maar goed ik ga mijn best er weer voor doen!!!!

Neeltje7
Berichten: 463
Lid geworden op: 25-08-2012 16:22

Bericht door Neeltje7 » 14-10-2013 15:44

Herkenbaar, die etentjes. En ook je struikelblok van volgende week. Ik ga volgende week vier dagen naar Lissabon.
Kwestie van Babybelkaasjes mee en een doosje met Atkinscrackers voor het ontbijt. Wanneer er een ontbijtbuffet is, lekker gekookte of gebakken eitjes nemen met wat ham, en er zelf wat tomaat bij doen...
Tussen de middag een salade of een omelet of iets dergelijks. En 's avonds niet te gek met pasta/aardappelen/rijst. Dan moet het vanzelf goedkomen (of houd ik mezelf nu voor de gek? :oops: )

Veel plezier in Barcelona. Geniet ervan.

Dianne1972
Berichten: 10
Lid geworden op: 04-10-2013 07:52

Bericht door Dianne1972 » 15-10-2013 11:01

Tja Neeltje, ik ga gewoon lekker genieten volgende week! Heb met mezelf afgesproken dat deze week de aanloop word naar NA Barcelona. Ben nu een beetje aan het expirimenteren, kijken wat kan en niet kan en gewoon zoveel mogelijk de richtlijnen volgen. En dan daarna 100 % over op GOK!!
Jij heel veel plezier in Lissabon!!

Plaats reactie