Tina (30) Van cb naar Gok

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Tinaatje
Berichten: 25
Lid geworden op: 27-09-2013 22:51

Tina (30) Van cb naar Gok

Bericht door Tinaatje » 29-09-2013 12:24

Hallo allemaal,

Ik ben Tina, 30 jaar en ben nu met Cambridge 20 kilo afgevallen.
Zit nu in mijn 3e afbouw week, maar merk dat ik nu meer honger krijg.
Ben de lunch en het diner al gok proef gaan doen.
Vandaag maar eens helemaal over op gok. kijken of de weegschaal hier mee eens is. Zo niet ga ik verder met de koolhydraat arm afbouw.

Zijn er meer zo gestopt met cb??? En groeiden jullie erg???
Vind het best wel eng om te groeien.


Liefs tina
Afbeelding

Gebruikersavatar
Demetrya
Berichten: 578
Lid geworden op: 07-03-2012 15:26

Bericht door Demetrya » 29-09-2013 15:58

Hoi Tina,

Welkom hier op het forum. Vorig jaar ben ik ook met CB veel afgevallen. Tijdens de afbouw van CB ben ik GOK gaan introduceren. Zelf ben ik niet aangekomen door de overstap (wel later door stoppen met roken, maar dat is een ander verhaal.) Er zijn hier wel ex-CB'ers die wel zijn aangekomen of die er in het begin wel moeite mee hadden om de draai te vinden. Dat is per persoon verschillend. Luister goed naar je lichaam en houd er rekening mee dat een CB product volgens het GOK principe een Koolhydraatuurtje is. Dus de menuutjes buiten je shake of reep moet je proberen groen te houden voorlopig. Succes!

Tinaatje
Berichten: 25
Lid geworden op: 27-09-2013 22:51

Bericht door Tinaatje » 29-09-2013 19:51

Hoi Demetrya.

Dankje voor je bericht, ik ben vandaag een hrle dag aan gok gegaan en ben nu al bijna lichter dan vanmorgen. Kan toeval zijn maar had zeker minder honger.
Ik vind het wat tegenstrijdig. Ene kant goed afbouwen ende andere kant goed aan de gok.
Zal mijn gewicht wel uitwijzen wat beter is voor mij.

Tina
Afbeelding

Gebruikersavatar
mennepen
Berichten: 1330
Lid geworden op: 18-04-2011 14:47

Bericht door mennepen » 01-10-2013 16:28

Hoi Hoi! :D

Welkom hier en geniet van je behaalde resultaat en al het lekkers wat je (nu) weer mag gaan eten.

Succes!
Liefs, Mandy

mijn dagboek

Tinaatje
Berichten: 25
Lid geworden op: 27-09-2013 22:51

Bericht door Tinaatje » 01-10-2013 16:48

Hoi Mandy, je hebt mij gevonden...hihi.

Dankje wel!!!

Gr Tina
Afbeelding

adriana1965
Berichten: 5
Lid geworden op: 23-06-2013 16:03

Bericht door adriana1965 » 04-10-2013 21:00

Hoi Tina,
Succes met je afbouw. Of eigenlijk opbouw. Want ik weet zeker dat je je met GOK beter gaat voelen. Met Prodimed viel ik gestaag af, maar echt fun was het niet en ik had veel minder energie. Ik kreeg zelfs de opdracht om niet te sporten en mijn hobby (duiken) even te laten voor wat het was. Nu val ik met GOK heeeeeeel langzaam nog wat af, maar heb plezier en energie voor 3. Dat is naar mijn idee heel veel waard.
Veel succes. Wat een grandioos resultaat trouwens.
Adriana

Plaats reactie