Yvonne (46) waagt de GOK

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Yvonne1967
Berichten: 44
Lid geworden op: 30-10-2011 23:25

Yvonne (46) waagt de GOK

Bericht door Yvonne1967 » 29-07-2013 12:05

:D
Goedemorgen,
Gisteren heb ik de GOK gewaagd en mijzelf getrakteerd op de bestelling van het boek en het lidmaatschap op dit forum.
Als ik het boek binnen krijg ga ik het goed lezen en dan de juiste boodschappen inslaan en dan is het KLAAR.
In de komende dagen ga ik vast wat opsteken van jullie ervaringen en dan moet het me gewoon gaan lukken.

Ik ben trouwens Yvonne (ik heb mijn naam al mee dus :P ) 46 jaar jong/oud woon in Haarlem met man, 2 zoons (11 en 18 ) en 2 jeweetwelkaters. 5 weken geleden heb ik mijn eerste knie-prothese gekregen. Gaat goed daarmee, al is het nog niet helemaal klaar, moet nog flink revalideren zoals ze dat zo mooi noemen. Intussen schreeuwt mijn andere knie ook om vervanging en daarom is het ook nuttig om zoveel mogelijk af te vallen.
Ik hoop hier geregeld nuttig en aangenaam te verpozen ;)
Groetjes
Yvonne
't is een gok, 't blijft een gok
Afbeelding

Yvonne1967
Berichten: 44
Lid geworden op: 30-10-2011 23:25

Bericht door Yvonne1967 » 04-08-2013 15:50

Morgen gaat het gebeuren. Ik ga starten. Mijn dagmenu weet ik nog niet helemaal. Mijn ontbijt wel want ik moet vroeg naar de fysio. Daarna naar de Lidl om vlees vleeswaren (room-)kaas groente slagroom te halen
Ontbijt wordt een gekookt ei en 100 gram griekse yoghurt met wat pitten en zaden erin.
Fijne zondag verder,
Yvonne
't is een gok, 't blijft een gok
Afbeelding

Plaats reactie