Simone71 (41) Even voorstellen

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Simone71
Berichten: 26
Lid geworden op: 21-06-2013 22:53

Simone71 (41) Even voorstellen

Bericht door Simone71 » 29-06-2013 13:04

Hallo allemaal, ik kom me even voorstellen. Ik ben Simone, 41 jaar en heb vandaag de beslissing genomen te starten met GOK. Ben 2,5 week geleden gestart met CB500, 6,5 kilo afgevallen maar was het eigenlijk na 1 week al spuugzat. Toen kwam ik GOK tegen, heb meteen alle boeken besteld en me volledig ingelezen. De knop was toen eigenlijk al om. Eerst wilde ik nog doorgaan met CB maar vanochtend besloten dat ik de GOK waag. Ik maak mijn CB producten op in mijn koolhydraten-uurtje, aangevuld met wat fruit en yoghurt misschien. De rest van de maaltijden wil ik gaan volgen middels GOK. Best eng maar ik denk dat mijn metabolisme na 2 weken CB nog niet volledig verpest is dus beter om nu over te stappen.
Gister al een maaltijd vervangen door de rookkaas-crackers met ei/kerrie salade, tuinkers en alfalfa. Tja... toen werd de keus nog makkelijker :lol: Vanochtend gestart met een CB-shake en een zacht gekookt eitje. Inmiddels al twee lijnzaadcrackers gebakken met maanzaad voor straks. Lekker beleggen met roomboter en verse kaas van de markt. Nu al zin in! Voor vanavond moet ik nog even een receptje uitzoeken maar dat gaat zeker goed komen!
Vind het alleen een beetje lastig wat ik aan voedingssuplementen bij moet gaan slikken. Ik heb hier nog een multivitamine liggen dus ga die eerst maar bijslikken.
Hoop op een paar goede tips en geruststellende woorden van ex-CB-ers :D

Succes allemaal!

Lieve groet, Simone

Ladyrun
Berichten: 1125
Lid geworden op: 20-02-2013 14:16

Bericht door Ladyrun » 29-06-2013 17:18

Welkom hier Simone,

Maak het jezelf gemakkelijk door een dagboekje aan te maken. Je medegokkers zullen je helpen met je eigen GOKweg te vinden en je waar nodig bijsturen en advies geven.
Loop nooit harder dan je beschermengel kan vliegen

Mijn dagboek

Simone71
Berichten: 26
Lid geworden op: 21-06-2013 22:53

Bericht door Simone71 » 29-06-2013 18:50

Dank je Ladyrun, mijn dagboekje had ik al aangemaakt maar wordt inmiddels ook gestaag gevuld :lol:

Gebruikersavatar
shardy
Berichten: 53
Lid geworden op: 23-05-2010 17:37

Ex Cambridge

Bericht door shardy » 12-07-2013 07:53

Ik ben maandag 8 juli begonnen met grip op Koolhydraaten na een Cambridge dieet ik ben inmiddels 45 kilo lichter al een tijd hoor . Maar mijn probleem is als ik maar weer wat Koolhydraaten at dan kwam ik al weer 1 á 2 kilo aan en dan maar weer shaken . Ik kwam maar niet uit deze circulaire cirkel . Nu begonnen met GOK , dit spreekt mijn erg aan ben idd koolhydraad verslaafd en ik ook reuma ,mygrene .

Groetjes Shardy

Plaats reactie