Belly () voorstellen

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Belly
Berichten: 3
Lid geworden op: 29-04-2013 17:51

Belly () voorstellen

Bericht door Belly » 21-06-2013 20:40

Hallo. ik ben vorig jaar gestart met gokken. Dit ging goed tot de december maand. Langzaam ben ik steeeds meer de fout in gegaan. Wel is het me gelukt om op gewicht te blijven. Ik wil nu weer het gokken echt gaan oppakken. want er moet nog een kilo of 5 af. Mag ik af en toe een atkins shake pakken. Gewoon omdat het gemakkelijk is tijdens drukke dagen.
Wie kan hier antwoord op geven
Ik ben benieuwd
Belly
Groetjes Belly

burnie
Berichten: 925
Lid geworden op: 24-01-2012 08:08

Bericht door burnie » 27-06-2013 13:18

Hallo Belly,

Welkom op het forum!!

Je vraag over de atkins shake: Ik weet niet of je de ingrediënten uit de shake al eens naast de rode lijst van Yvonne hebt gelegd?
Voor ik met GOK begon heb ik Cambridge shakes gebruikt, deze cambridge shakes zitten vol aspartaam en eigenlijk erg veel KH in om ze als goede maaltijd te kunnen gebruiken en ik denk dat dat met de atkins shakes ook het geval is.
Een snel en makkelijke maaltijd zijn 1 of 2 gekookte eitjes met wat zout/peper en mayo eventueel plakje worst of kaas erbij en je hebt gegeten!!

Heb je al een dagboekje aangemaakt?

Gebruikersavatar
macsis
Berichten: 2395
Lid geworden op: 10-09-2011 08:00

Bericht door macsis » 28-06-2013 16:04

Welkom op het forum, stel gerust vragen want er zijn ik weet niet hoeveel mensen die je prima antwoord kunnen geven. Ik weet niet of je al een dagboekje hebt aangemaakt? Die shakes vind ik persoonlijk niet zo'n goed idee, omdat die inderdaad bol staan van aspartaam, waardoor je dus toch weer trek gaat krijgen....Succes met deze geweldige manier van eten !!
Groetjes, Naomi
Afbeelding
mijn dagboekje

Gebruikersavatar
Belly
Berichten: 3
Lid geworden op: 29-04-2013 17:51

Re: Belly () voorstellen

Bericht door Belly » 12-09-2013 15:16

Hallo
Ergens heb ik gelezen dat colon clean helpt wanneer je toch trek krijgt na een koolhydraten maaltijd. Bestaat dit ook in tablet of capsule vorm.
Ik vind het anders vies
Wisten jullie dat colon clean niet tegelijkertijd met medicijnen gebruikt mag worden
Groetjes Belly

Plaats reactie