Georgette () Ik ga er voor!

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Georgette
Berichten: 1
Lid geworden op: 22-05-2013 11:10

Georgette () Ik ga er voor!

Bericht door Georgette » 23-05-2013 17:51

Hallo allemaal,

Ik ben een ex-cambridger en ben hiermee 5 jaar geleden 20 kg afgevallen. Ik ben ongeveer 2 jaar op gewicht gebleven maar ben in 2010 overspannen geraakt en ben toen ook gestopt met roken. Misschien een wonderlijke combinatie en het heeft me weer mijn verloren 20 kg opgeleverd en nog een paar erbij. Helaas ben ik nu zwaarder dan ik ooit ben geweest en ik voel me er slecht bij en ben ook doorlopend moe.
Hernieuwde poging om CB te gaan doen hebben niets opgeleverd, omdat ik het gewoon niet vol kon houden en constant in de fout ging.
Ook Atkins lukt me niet, ik verlang zo naar een lekker appeltje of ander stuk fruit!
Afgelopen weekend ben ik vol goede moed met de boeken van Yvonne in de hand aan GOK begonnen. Op de weegschaal heb ik nog geen echte resultaten gezien, maar ik heb het idee dat mijn broeken ietsje losser zitten in mijn taille en om mijn heupen.
Het voordeel van GOK vind ik dat ik tijdens mijn kh uurtje weer fruit mag, heerlijk!

Gebruikersavatar
Adje71
Berichten: 15
Lid geworden op: 12-05-2013 19:07

Bericht door Adje71 » 23-05-2013 22:32

Beste Georgette

Goed van jou om te gaan Gokken. Ik weet zeker dat je je er goed bij gaat voelen. En je mag echt heerlijk eten. Ook ik neem mijn fruit is het hk-uurtje, heerlijk!!! Ben zelf na 4 weken gestopt met CB, voelde me niet lekker en had nog steeds honger. Nu na 1,5 week gokken voel ik me goed en heb geen honger. Het eten trekt niet meer dus eetrust ipv eetlust. Succes en houd ons op de hoogte van je vorderingen. Tip: meet jezelf op omvang billen, middel. Want soms staat je gewicht stil, maar er verdwijnen wel cm's.
Groet Adelina (adje71)
Afbeelding
Weer begonnen met GOK 89 kg :-( op naar de 75!!

Plaats reactie