Ireentje64 (48) Gewicht behouden met GOK

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ireentje64
Berichten: 2
Lid geworden op: 29-04-2013 11:16

Ireentje64 (48) Gewicht behouden met GOK

Bericht door Ireentje64 » 03-05-2013 12:35

Hallootjes,

Ik ben Irene,ben 48 jaar en ben me eigenlijk een beetje aan het orienteren hier..ben al bekend met Gok maar heb het eigenlijk nooit voor 100% gedaan,
Dat wil ik dus veranderen...
Mijn hele leven ben ik al te zwaar..op een gegeven moment ECHT dik geweest...veel dieeten gedaan...en ik was een levende jojo :D
Maar goed..je leest zo veel over dieeten...en toen kwam ik op het Cambridge dieet...ik woog toen 115 kg....heb dat toen een maandje volgehouden en viel in die maand 10 kg af...razend enthousiast was ik en vastbesloten dit vol te houden,tot ik Dr.Frank dieet zag en Yvonne Lemmers methode...ik zie haar dieet niet als een dieet maar meer als een levenswijze..
Maar goed...op eigen houtje nog 20kg afgevallen..voelde me er supergoed bij....maar ik viel weer terug....met resultaat ongeveer er weer 12kg aan..
Dat voelde echt slecht...en ik wist hoe het kwam...en er gewoon weer een rommeltje van gemaakt...
Afgelopen 1 april net na de paasdagen ben ik opnieuw begonnen met Cambridge dieet...en tot nu toe gaat het super...ben alweer 8 kg kwijt...en ik ga nog even door...en wil nu wel op en afbouwen en dan er ook al gokmaaltijden er in toevoegen,..en dan helemaal over gaan op gok..
Ik ben nu super gemotiveerd...dus dit keer wil ik echt proberen te leven met minder koolhydraten en natuurlijk er super van genieten,haha
Toen ik weer begon woog ik weer 97,8..en vanmorgen woog ik alweer 89.2....dus nog even volhouden en dan zit ik weer op de 85kg...
Super gevoel natuurlijk weer...ik sport weer en voel me weer heerlijk in mijn velletje..
Ik dacht eerst...nah ik stel me later maar voor...maar ik raak niet uitgelezen hier...ben net een paar dagen lid,hahaha
Nah dit was mijn verhaaltje...mijn consulente van Cambridge kent Yvonne Lemmers niet...dus ik moet nog even van alles aan haar uitleggen hoe ik het wil,haha..ik hoop dat ze enthousiast wordt dan...

Nah dit was het alvast...ik ben nu dus nog aan de Cambridge,en hou dit nog wel even vol...
Hoop vaak mee te kletsen hier...was heerlijk om te lezen hier...

Irene :lol:
Liefs,Irene

Afbeelding
Afbeelding

Sanne1971
Berichten: 837
Lid geworden op: 26-09-2012 14:23

Bericht door Sanne1971 » 09-05-2013 18:33

Hoi,

Wat goed dat je zoveel bent afgevallen! En wat lekker dat je zo snel kilo's verliest met CB. Nog paar weken en dan zijn die laatste 4 kilo's er ook vast af. Succes met de op en afbouw. Ook sinds een weekje weer aan het CB-en en hoop ook met week of 4 weer naar GOK over te stappen.

Succes!

burnie
Berichten: 925
Lid geworden op: 24-01-2012 08:08

Bericht door burnie » 09-05-2013 20:55

Hoi Irene,

Genoeg mede ex CBers om je te steunen en advies te geven!!
en welkom op het forum

Gebruikersavatar
Ireentje64
Berichten: 2
Lid geworden op: 29-04-2013 11:16

Bericht door Ireentje64 » 10-05-2013 00:02

Dank jullie wel voor jullie warme welkom:-)
Van de week aan de consulente verteld dat ik wil op en afbouwen en gokmenuutjes er in verwerken,en ze was best positief,haha
Het boek van Yvonne Lemmers had ik voor haar achter gelaten om te lezen,
Dus ben blij..ze gaat me er in steunen zei ze...
Ongeveer eind juni ga ik afbouwen en opbouwen..hoop dan rond de 80kg te zitten:-)
Nogmaals bedankt voor jullie reacties,ik ontdekts ze net pas:-))
Liefs,Irene

Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie