Marieke (34) Ook nieuw hier en er nog niet helemaal uit....

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
mariekeopgewicht
Berichten: 34
Lid geworden op: 20-02-2010 18:38

Marieke (34) Ook nieuw hier en er nog niet helemaal uit....

Bericht door mariekeopgewicht » 25-02-2010 08:19

Hallo,

ik wil me even voorstellen :D
ik heet Marieke, ben 34 jaar en woon in Rotterdam.

Ik ben vorig jaar gestart met eiwitdieten; Sanaslank. Dit beviel me goed, viel een aantal kilo af en voelde me lekker en strak in mn velletje. De zakjes en smaakjes begonnen me tegen te staan, de kosten ook. Ik liet het steeds meer los, maar bleef wel letten op mijn koolhydraat-inname. Moeilijk om daar zelf structuur in aan te brengen en daardoor soms flink 'over de schreef' Toch weet ik intussen wel dat koolhydraat-arm eten me goed doet. Ben er meer over gaan lezen, boek van Atkins/South Beach/Fijn Lijntje en pas geleden dus Grip Op Koolhydraten. South Beach en GOK spreken mij het meest aan, vind het toch lastig want hoe doe je het nu het meest goed?

Ik heb bv moeite met zuvel, lust echt geen kwark/yoghurt/ricotta (en dat wordt dan weer aanbevolen bij South Beach)
Ik heb een eetstoornis veleden en ben bang met een koolhydaten uurtje of met teveel bezig zijn met wat wel en wat niet eten dat dit getriggerd wordt...

Om een lang verhaal kort te maken, ik ben nog een beetje zoekende...misschien een combinatie of gewoon vol voor GOK gaan...?

Ik heb me hier aangemeld om ervaringen van jullie te lezen, misschien herkennen mensen zich in dit verhaal en kunnen jullie dat met mij delen?

Ik ga verder met lezen hier!!! :)
Groetjes van Marieke
Afbeelding

Gebruikersavatar
mariekeopgewicht
Berichten: 34
Lid geworden op: 20-02-2010 18:38

Bericht door mariekeopgewicht » 25-02-2010 08:22

o, en ik heb nog verschillende Sanaslank en prodimed spulletjes in mijn kast staan, bv warme chocodrank/desserts/soep.....

kan dit oook ingepast worden in GOK? of eerst opmaken en dan pas echt starten met GOK? zou t zonde vinden om deze dure spullen weg te gooien....
Afbeelding

Thea Bremer
Berichten: 3243
Lid geworden op: 20-10-2009 13:44

Bericht door Thea Bremer » 25-02-2010 08:32

Zet ze op marktplaats!! Veel leuker om er nog wat geld voor terug te krijgen.

Je kan gewoon GoK doen op jou manier. Als je geen aard.pasta rijst en zuivel wil/lust dan laat je dat weg. Neem dan bijv. alleen wat fruit in je uurtje!

Succes!
Thea Bremer

Loulou
Berichten: 19
Lid geworden op: 01-02-2010 14:51

Bericht door Loulou » 25-02-2010 12:46

Ik heb al mijn dieetboeken op marktplaats gezet! Heb er al 2 verkocht a 15 euro per stuk :D

Succes met keuzes maken! Maar ik zou zeggen, ga voor GOK. Al jaren weet ik dat ik kh. niet trek. Maar dit is de enige manier waarop ik lekker eet en toch afval...

Carla!
Berichten: 8124
Lid geworden op: 25-10-2009 20:14

Bericht door Carla! » 25-02-2010 20:38

Veel succes gewenst, zelf ook lid van South Beach, maar hier met GoK lukt het mij beter, niks ten nadele van SB, is ook een prima manier hoor.

Welkom trouwens, vergat ik nog.

Gebruikersavatar
mariekeopgewicht
Berichten: 34
Lid geworden op: 20-02-2010 18:38

Bericht door mariekeopgewicht » 28-02-2010 11:25

Dank voor het welkom heten!!


Vraagje @Trendy:
doe jij een combinatie dan van SB en GOK?

Groetjes van Marieke
Afbeelding

Plaats reactie