Helma47 (46) Straight away naar GOK

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Helma47
Berichten: 340
Lid geworden op: 19-02-2013 17:31

Helma47 (46) Straight away naar GOK

Bericht door Helma47 » 22-02-2013 16:23

Goede middag,

Ik heb jaren lang gejojo't
Heb allerlei dieeten gedaan van herbalife tot andere shakes dieeten,
Als laatste waar ik nu nog shakes van heb is straigth away.
Vanalles weer aan gekomen en vanochtend op de sportschool ga de weegschaal weer 81,4 kg aan. Tijd om nu serrieus weer aan de slag te gaan.

Zal mij gelijk even voorstellen.

Ik ben 46 jaar oud ben gelukkig getrouwd en heb twee kids 19 en 24 jaar en een kleindochter van 4 jaar, en twee border collie's.

Ik wil mijn sporten weer gaan oppakken vorig jaar ging ik min. 3 keer in de week naar de sportschool en 3 x in de week zwemmen.
Alles staat op een heel laag pitje.
Maar zo gauw ik meer energie heb wil ik alles weer gaan oppakken nu ben ik de hele dag door moe geen fut om iets te doen en soms word ik daar behoorlijk sjaggie van zoals nu.
Ik hoop door te gaan gokken meer energie te krijgen en daarnaast ook nog eens naar de 65 kg. Te gaan weet niet of dat haal baar is maar ga daar gewoon voor.

Heb al een dagboekje aangemaakt waar ik mijn menutjes bij wil gaan houden en ik ga natuurlijk andere boekjes lezen om daar tips en menu's vandaan te halen.

Zo meer weet ik even niet te schrijven. Wil je meer weten vraag maar raak zou ik zeggen.

Plaats reactie