Casplo (51) Ex Cambridger die gaat Gokken

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Casplo
Berichten: 11
Lid geworden op: 28-08-2009 13:07

Casplo (51) Ex Cambridger die gaat Gokken

Bericht door Casplo » 12-02-2013 13:49

Hallo allemaal
Mijn naam is Yvonne bijna 51 jaar getrouwd en nog 1 dochter thuis.
Sinds mijn 19e al aan het lijnen en werkelijk alles geprobeerd.
Van new energy tot aan atkins, dr frank WW enz.

Ik wordt er echt moe van en gedeprimeerd!
Sommige zeggen tegen me, laat dat gewicht toch, maar als ik niets doe dan groei ik maar....
Het laatste succes volle dieet is cambridge geweest. Rondui geweldig, je voelt jezelf smelten! In kort tijdmeer dan 20 kilo afgevallen.
Vorig jaar december gestopt. Eerlijk is eerlijk niet goed de opbouwfase gevolgd. Je bent zo blij dat je weer mag eten....

Gisteren op de weegschaal gaan staan en 10 kilo erbij op de teller. Kleding knelt voel me niet happy enz. Dan ga je twijfelen, weer terug aan de shakes of gaan gokken. De boekjes heb ik al vanaf het begin en ik score een dikke 10 op de verslavingsvragen!
Wat is nu toch verstandig.... Afgelopen zondag een besluit genomen. Ik ga Gokken, gewoon eten is altijd beter dan die zakjes (ook al is het makkelijk, je hoeft niet na te denken)

Vandaag dagboek aangemaakt. Even kijken hoe ik het in mijn berichten erbij krijg.
Ik heb wel steun nodig van jullie en zal de komende periode de voortgang melden!

Zo dit is mijn relaas, op naar betere tijden vol energie

Groetjes Yvonne

burnie
Berichten: 925
Lid geworden op: 24-01-2012 08:08

Bericht door burnie » 27-06-2013 13:19

Hallo Casplo,
Ik zie dat je nog geen reacties hebt gehad op je voorstel bericht, hoe gaat het nu met je??

Gebruikersavatar
Casplo
Berichten: 11
Lid geworden op: 28-08-2009 13:07

Bericht door Casplo » 27-06-2013 14:50

Hai,

Ik ben uiteindelijk toch weer gestart met Cambrigde. Ik val niet af met Gokken. Ik zal iets verkeerd doen maar het lukt gewoon niet. Dus toch maar weer aan de shakes. Dat bevalt met nu goed. Als ik weer op gewicht ben dan ga ik wel eten volgens de GOK methode omdat er gewoon lekkere recepten zijn.

Leuk dat je reageerde op mijn bericht. Heb inderdaad (toen ik het nodig had) geen reacties gekregen. :oops:

Lukt het jou wel het afvallen?
Groetjes
Yvonne

burnie
Berichten: 925
Lid geworden op: 24-01-2012 08:08

Bericht door burnie » 28-06-2013 09:47

Hè wat jammer dat het afvallen met gok niet lukte, had je wel een dagboekje waarin je elke dag je menu's op schreef?

Voel je je nu beter met de shakes? Ik bleef altijd een trek of zoetbehoefte houden bij het gebruiken van de shakes....

Het afvallen gaat bij mij met ups en downs.... Maar dat ligt aan mijn eigen inspanningen natuurlijk :)

Fioontje
Berichten: 492
Lid geworden op: 02-02-2012 15:49

Bericht door Fioontje » 02-07-2013 09:44

Hoi Casplo,

Het lukte mij ook jammer genoeg niet om met GOK af te vallen na Cambridge. Zachtjesaan ook de nodige kilo's gegroeid en nu ook weer aan het shaken!
Ik ga de opbouw dit keer helemaal volgens het programma doen, vorige keer heb ik meteen GOK geintegreerd in de opbouw. Niet dat dat fout is geweest, maar ik ben benieuwd hoe het gaat als ik het volgens de regeltjes doe.

Ik heb gelukkig wel heel veel geleerd van de GOK-leefstijl en ga dat zeker straks ook blijvend toepassen.

Succes!

Groetjes, Fiona

Plaats reactie