Danine () food 4 you

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Danine
Berichten: 6
Lid geworden op: 05-02-2010 21:48

Danine () food 4 you

Bericht door Danine » 19-02-2010 20:57

Hallo iki ben Danine en ben overgestapt van CD op G.O.K.
Afgelopen maandag.
Via het forum de weegclub ook hier mezelf aangemeld.
Ik ga me eerst even inlezen en daarna een dagboekje aanleggen.
was al enthosiast begonnen met de lijnzaad-cracker maar ....mislukt
doe vast iets fout :cry:
Ik hoop op veel steun en advies van jullie .
Groetjes Danine
Afbeelding



Pluk de dag.

lolo
Berichten: 207
Lid geworden op: 23-11-2009 23:26

Bericht door lolo » 21-02-2010 08:28

Hoi Danine,

Welkom hier en veel succes. Je zal zien dat je heerlijk kunt eten met grip op koolhydraten. Veel lezen hier.

Heb je lijnzaadcrakers gemaakt? twee eetlepels lijnzaad(beetje fijnmaken) laten wellen in 2 eetlepels water. OP bakpapier soort vorm van craker maken. Dan in magnetron laten drogen. Tijd ia afhankelijk van kracht van magnetron. Bij mij is anderhalve minuut genoeg,

Suc6 Maria :P
BREEK DE DAG,
TIK EEN EITJE!

Gebruikersavatar
Alexandra
Berichten: 364
Lid geworden op: 08-10-2009 12:30

Bericht door Alexandra » 21-02-2010 12:56

Hai Danine,

Ook van mij een warm welkom gewenst hier!

GoK sluit prima aan op Cambridge, het gaat je zeker lukken om je streef te behouden en toch gezond en lekker te eten. Ik moet het eigenlijk andersom zeggen: het gaat je lukken om gezond en lekker te eten en toch op gewicht te blijven! :wink:

Succes!
Groetjes,
Alexandra
Carpe Diem! :-)

Danine
Berichten: 6
Lid geworden op: 05-02-2010 21:48

Hoi Hoi

Bericht door Danine » 21-02-2010 21:40

Hey dames,
Bedankt voor jullie welkom.
De crackers zijn mislukt.had gewoon lijnzaad,ging dus niet ...toen in de blender gedaan weer mislukt :cry:
ik doe het in de oven vlg Zusje moet dat dus ook kunnen ...Maar bij mij noppes nada.heb nu alles zofijn als koffie gemalen.(ik heb geen magnetron)
ben benieuwt morgen maar weer proberen.
Ik ben nog een beetje zoekende.ik hoop het boek in maart hier te hebben van Yvonne.dus pik ik de recepten weg bij anderen :D :D :D
Morgen wegen spannend.Doe ik maar 1x per week anders wordt ik knetter...hahahah .


Groetjes danine
Afbeelding



Pluk de dag.

Plaats reactie