ctje (46) gaat een gokje wagen

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ctje
Berichten: 63
Lid geworden op: 03-11-2010 07:05

ctje (46) gaat een gokje wagen

Bericht door ctje » 07-11-2010 11:20

Hallo allemaal,

Na een kleine 9 kilo kwijt te zijn geraakt met cb-en ben ik sinds gister overgestapt op het gokken..
De shakes kwamen m'n neus uit en laat ik het maar niet over m'n humeur hebben :evil:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje eng vind om na jaren light en mager te hebben gegeten nu helemaal om te gaan naar vet en vol.
Ik wil nog zo'n 5 a 6 kilo kwijt en het zal niet zo snel gaan als met het cb gebeuren maar ik wil weer lekker eten....en als ik de recepten bekijk zal dat geen probleem zijn :D

Oja, ik ben 46 jaar, 1.78cm en 78.0 kg

Groetjes,

caro

Karen
Berichten: 21241
Lid geworden op: 06-03-2010 13:51

Bericht door Karen » 07-11-2010 12:34

welkom caro en heeeel veel succes!!!!
DAGBOEK KAREN

met GOK 22 kilo afgevallen!!

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 07-11-2010 13:08

Welkom Caro, geef je lichaam de tijd om over te wennen. Je humeur knap van Gokken in idd stukken op. Lekker eten plus afvallen en mega veel energie zonder die bom koolhydraten, voor mij ging er een hele nieuwe werled open :wink: . Heel veel succes gewenst , lekker een dagboekje open en de tips/hulp stroomt binnen mocht je dat nodig hebben.
Grtz Annemarie
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

Gebruikersavatar
ctje
Berichten: 63
Lid geworden op: 03-11-2010 07:05

Bericht door ctje » 08-11-2010 06:46

Bedankt voor jullie warme welkom...

Ik ga zeker een eetdagboekje bijhouden, het is allemaal nog een beetje zoeken en uitvinden en het is een fijn idee dat er meegekeken wordt of het een beetje goed gaat!

Groetjes,

Caro

Gebruikersavatar
ctje
Berichten: 63
Lid geworden op: 03-11-2010 07:05

Herstart Ctje

Bericht door ctje » 13-02-2017 09:12

Hallo allemaal,

Na ruim zes jaar uit beeld kom ik weer terug op het GOK-pad..
Zes jaar ouder en behoorlijk aangekomen, nu de boeken er weer bijgepakt, helemaal doorgelezen en een besluit genomen..
Ik ga weer fris en fruitig beginnen, de (overgang) kilo's wil ik eraf en weer rust in mijn lijf.
Ik zal een nieuw dagboekje aanmaken, het oude dagboek is niet meer terug te vinden, ondanks de zoektocht van Martine..

Groetjes Caro

Gebruikersavatar
JokeHui
Berichten: 1
Lid geworden op: 28-05-2019 15:26

De laatste lootjes

Bericht door JokeHui » 28-05-2019 21:50

Met behulp van cb ben ik best veel afgevallen en had ik er ook geen moeite mee. Ik ben alleen dus lekker makkelijk. Maar na verloop van tijd is het klaar en was ik nog niet helemaal op m’n streefgewicht. Verschillende wegen bewandeld en nu hier. Hopelijk verlies ik hier m’n laatste 4/5 kilo. Ik sport 3 x per week, wandel veel en in het weekend op de golfbaan te vinden. Daar ligt het dus niet aan. Ik blijf er naar streven en vertrouw er op dat het gaat lukken. Een gokje wagen .... 🤔😊

Plaats reactie