Betty () GEEN cola LIGHT meer en ogen verbeteren!!

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Betty Stempher
Berichten: 4
Lid geworden op: 31-05-2009 14:15

Betty () GEEN cola LIGHT meer en ogen verbeteren!!

Bericht door Betty Stempher » 05-06-2009 12:55

Mijn verhaal is dat ik al 43 jaar vergeefs aan het lijnen ben, want iedere keer komt er weer iets meer bij. Toen ik het artikel van Yvonne Lemmers in de krant zag staan dacht ik, dit moet het zijn!
Ik drink al jaren cola light en de laatste tijd had ik last van mijn ogen, ik dacht dat ik een beetje staar had. Maar wat schetst mijn verbazing?Twee weken pas gebruik ik GEEN cola light meer en mijn ogen worden weer steeds beter!!!! :D
Hebben jullie ook deze of een andere ervaring laat het eens horen. Dan weet ik meteen dat het geen toeval is.
Betty Stempher

Gebruikersavatar
aafie83
Berichten: 11
Lid geworden op: 18-06-2009 12:53

Bericht door aafie83 » 26-06-2009 21:51

Hoi Betty,

lees nu je verhaaltje over cola light (ben nu net 3 dagen begonnen met het lemmers eten) en wat onwijs goed dat je nu weer beter ziet...het is nu bijna einde van de maand hoe gaat het nu?? Heb je al resultaat?

Groetjes Aafke.

Gebruikersavatar
Betty Stempher
Berichten: 4
Lid geworden op: 31-05-2009 14:15

colalight i.v.m.ogen

Bericht door Betty Stempher » 27-06-2009 00:46

HOI aafke,
Leuk dat je reageert op mijn verhaal en dat je ook meedoet met dit koohydratenarm dieet.
Met mijn ogen gaat het langzaam weer vooruit. dus dat komt volgens mij wel weer goed.
Het is wel vreemd dat je nu ineens veel vet mag eten, vind je niet?
Maar het is wel veel smakelijker allemaal.
IK wens je veel succes.
Groetjes Betty

Gebruikersavatar
aafie83
Berichten: 11
Lid geworden op: 18-06-2009 12:53

Bericht door aafie83 » 28-06-2009 12:28

Hoi hoi,

ik vind het inderdaad een beetje moeilijk om veel vet te eten. Dan zie je weer op tv dat vet tot vet omzet en dat het slecht voor je hart is enzo...brrrrrrrr ik hoop dat het allemaal goed gaat!!! Maar ik blijf het volhouden hoor...vind het eigenlijk niet moeilijk. Alleen dat ik geen fruit mag overdag! En inderdaad het is allemaal wel lekker...net 2 lijnzaadcrackertjes gehad en met ei, kaas en een beetje mayonaise (had ik al een tijdje niet gegeten haha) en de ander met zalm en kruidenkaas mmmmmm...hoe gaat het verder met de resultaten???

Liefs Aafke.

Kees
Berichten: 679
Lid geworden op: 24-04-2009 08:35

Re: cola light i.v.m. ogen

Bericht door Kees » 28-06-2009 18:27

Betty Stempher schreef:Twee weken pas gebruik ik GEEN cola light meer en mijn ogen worden weer steeds beter!!!!
Ik las ook pas later je verhaal. Vind je het ook niet onvoorstelbaar dat producten met kunstmatige zoetstoffen als gezond worden gepromoot? Jouw relaas sterkt mij weer om light, halva en geraffineerd stellig af te raden!

Kees

Plaats reactie