Francis (44) afgelopen 10 jaren 20 kg aangekomen

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
FrancisK
Berichten: 10
Lid geworden op: 14-10-2009 14:39

Francis (44) afgelopen 10 jaren 20 kg aangekomen

Bericht door FrancisK » 17-10-2009 12:24

Hallo allemaal,

Ik ben Francis, 44 jaar en te dik. Ik ben 1.75 m lang en woog vanochtend 83 kilo. De afgelopen tien jaar ben ik zo'n 20 kilo aangekomen. Eten is steeds belangrijker voor me geworden en ik ben het steeds lekkerder gaan vinden. Ik heb diverse pogingen ondernomen om af te vallen en de eerste keren is me dat ook goed gelukt. Toch zijn die kilo's er weer bij gekomen. En hoe meer pogingen ik doe, hoe moeilijker het wordt, hoe minder ik afval en hoe meer ik weer aankom.

Ik zag het boek van Yvonne toevallig bij de nieuwe boeken op bol.com en heb het meteen besteld. Ik heb het nog niet helemaal uit, maar wat is dat een eye-opener! Ik ren iedere keer naar de keuken om te checken of er in de producten die ik veel gebruik aspartaam zit, of E621. En ja hoor! Bovendien gebruik ik veel light producten en eet ik ontbijtkoek en fruitkicks etc. Nu begrijp ik waarom ik haast niet afval en zo makkelijk aankom!

Ik heb het boek nog niet helemaal uit, maar kon niet meer wachten en ben vanochtend begonnen en heb heerlijk een koolhydraatarme boterham met roomboter en geitenkaas gegeten. Straks ga ik een pot multivitamine halen en op zoek naar koolhydraatarme crackers. Ik heb er alle vertrouwen in dat me dit gaat lukken!

Klavertje
Berichten: 87
Lid geworden op: 24-09-2009 20:45

Bericht door Klavertje » 17-10-2009 18:00

Hoi Francis,

leuk dat je de weg naar dit forum hebt gevonden, heel veel succes met "grip op Koolhydraten"

groetjes Klavertje

kaatjekat
Berichten: 515
Lid geworden op: 18-08-2009 12:47

Bericht door kaatjekat » 21-10-2009 11:19

Hoi Francis, welkom hier. Ik kom je heel veel succes wensen!
Groetjes, Karin.
Wie niet waagt, die niet wint!

Gebruikersavatar
Alexandra
Berichten: 364
Lid geworden op: 08-10-2009 12:30

Bericht door Alexandra » 21-10-2009 14:19

Hai Francis,

Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het ons gaat lukken op gewicht te komen / te blijven! Succes!!

Groetjes,
Alexandra
Carpe Diem! :-)

Plaats reactie