Mijke stelt zich voor

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Mijke59
Berichten: 47
Lid geworden op: 30-03-2022 13:52

Mijke stelt zich voor

Bericht door Mijke59 » 01-04-2022 09:29

Dag allemaal,
Ik ben Mijke, 62 jaar en kampioen jojo-en.
Vroeger heb ik Atkins en andere koolhydraatarme diëten gedaan en ben daar steeds heel goed mee afgevallen, maar de koolhydraat- en suikerverslaving won het jammer genoeg telkens weer.
Ben ook jaren op en af naar de WW gegaan, want dan kon je zo fijn alles blijven eten ( :roll: )en viel wel telkens een paar kilo af, maar gaandeweg kreeg ik steeds meer moeite met light en vetarm eten, ik ben veel meer van de eerlijke en zo min mogelijk bewerkte voeding.
Ik realiseer me daarnaast vanwege reuma en diabetes ook steeds meer dat ik een ander eetpatroon moet gaan zoeken, dus geen 'dieet' voor korte tijd, maar juist een eetpatroon dat een positieve werking heeft op mijn gezondheid, een eetwijze waar ik me goed bij voel en waar ik me de rest van m'n leven aan kan houden. En als ik er dan ook nog gewicht mee kwijtraak, dan is dat zeker weten mooi meegenomen :)
Afgelopen maandag ben ik begonnen met Atkins om mijn lichaam eens goed wakker te schudden. Maar omdat ik Atkins te beperkend vind om me er de rest van m'n leven aan te houden, ben ik verder gaan zoeken en kwam uit bij 'de test' van Grip op Koolhydraten. Wow, dat maakte de dingen wel duidelijk!
Vandaag komt het basisboek binnen en zodra ik ongeveer doorheb hoe alles werkt, stap ik over op Grip op Koolhydraten.
Hartelijke groet, Mijke

Gebruikersavatar
Gaby-65
Berichten: 2690
Lid geworden op: 27-06-2017 13:33

Re: Mijke stelt zich voor

Bericht door Gaby-65 » 24-04-2022 15:27

Oed van je Mijke, vooral eerst goed lezen hoe het werkt en dan lekker in de dagboekjes snuffelen hoe anderen het doen.. Heel leerzaam.

Plaats reactie