Even voorstellen

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rikadevries
Berichten: 2
Lid geworden op: 18-01-2022 09:23

Even voorstellen

Bericht door Rikadevries » 18-01-2022 12:03

Ik ben rika ik ben 53 jaar. Ik heb al vele dieeten gevolgd. Maar ik val moeilijk af en veel honger. Ik ga gok proberen. Ik vind het nog erg moeilijk wat je mag eten en hoeveel. Bij ontbijt en lunch. Ik hoop dat ik hier de hulp mag ontvangen. Ik heb de basis boek en deel 4. Dit is mijn 3de week
Mvg rika

Gebruikersavatar
Mupke
Berichten: 1305
Lid geworden op: 22-12-2019 10:00

Re: Even voorstellen

Bericht door Mupke » 18-01-2022 14:23

Welkom Rika,

In boek 4 staan als ik me goed herinner een reeks weekmenu's. Je kan daar in wisselen totdat je een menu kan samenstellen wat je prettig vindt. Als je maar 1 oranje eetmoment pakt. Daar kun je dus ook de hoeveelheden vinden. Groene groenten mag je altijd. Daar kun je je maaltijd mee opplussen!. Lees vooral de dagboekjes van Gonny. Die zit heel strikt op GOK. Gaby volgens mij ook maar weet ik niet zeker.keuken van Martine is een goede GOK site. Tusele volgt een ander programma. En ik doe mijn eigen ding maar zit op wat je koolhydraatbeperkt zou kunnen noemen. Ik kon niet wennen aan het fruit bij avondeten en ik wilde diversiteit in groenten blijven behouden. Ik schrijf om mezelf ter verantwoording te houden en te kijken waar mijn knelpunten nog liggen.
Afbeelding

Ik eet iets meer fruit en overige koolhydraten

Gebruikersavatar
Rikadevries
Berichten: 2
Lid geworden op: 18-01-2022 09:23

Re: Even voorstellen

Bericht door Rikadevries » 18-01-2022 16:58

Dankje mupke

Plaats reactie