Even voorstellen. Al jaren aan het jojo-en met Atkins

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fenny1234
Berichten: 2
Lid geworden op: 25-09-2021 17:42

Even voorstellen. Al jaren aan het jojo-en met Atkins

Bericht door Fenny1234 » 26-09-2021 19:35

Hallo allemaal,

Ik ben ook al jaren aan het stoeien met koolhydraatarm eten. Ook wist ik ban het bestaan van het koolhydraatuurtje en af en toe wel gedaan. Helaas kwam het monster van mijn suikerverslaving altijd weer tevoorschijn. Maar ik weet dat ik van de koolhydraten af moet blijven voor mijn gezondheid. Als ik zo door zou gaan dan heb ik op een dag diabetes. Maar helaas wint mijn suikerverslaving elke keer weer. De laatste jaren heb ik problemen met mijn energie. Elke dag śmiddag een powernapje doen. Niet lang kunnen wandelen/winkelen. Een stukje afwas doen en dan even gaan zitten. Etc. Nu kreeg ik vaak veel meer energie als ik stopte met koolhydraten maar helaas heb ik mijn energie nu nog niet terug gekregen. Na een maand Atkinsen zonder snoepen. Daarvoor ben ik ook al een aantal maanden bezig maar dan ging ik zondigen als ik bij een vriendin was. En dan ga je lekkere dingen kopen en zeg je tegen jezelf dat je de volgende dag weer in het gareel gaat lopen. Alleen die dag blijkt de taart nog niet op te zijn en zo ben je dan weer 5 dagen vol suiker verder. Dus alleen daarom ben ik ook wel huiverig om koolhydraten aan te raken. Maar ik ga mij eens inlezen en dan kijken wat ik ermee ga doen.

Plaats reactie