Hop! En dan nu echt

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mupke
Berichten: 1305
Lid geworden op: 22-12-2019 10:00

Hop! En dan nu echt

Bericht door Mupke » 24-12-2019 22:02

Dag iedereen,

Inmiddels ben ik al zo'n paar dagen hier af en aan, aan het rondneuzen op het forum. Beetje raar misschien om dit op kerstavond te doen. Maar ik heb nu de tijd om het te doen en ik wil dit doorzetten dus hup dacht ik. Momenteel ben ik 40 en begin al voorzichtig in de overgang te gaan. Ergens gehoord dat afvallen daarna echt trager gaat dus wil ik de laatste kilo's er echt nu af.
Ticker aangemaakt ter motivatie ( die het hopelijk doet) en straks als ik daadwerkelijk ga starten, yep old skool 2 januari 😂,
dagboekjes maken, al moet ik nog wel even uitvissen hoe dat moet.
Op mijn piek woog ik 115 kilo. Best confronterend voor mezelf om dit op schrift te zien trouwens. Daarna op eigen houtje tot 90 kilo en met KH beperkt en vetbeperkt naar 83 kilo. Na derde zwangerschap weer 108 kilo. Nu terug kunnen brengen tot 88 kilo. Ik wilde niet meer vetbeperkt en kh-arm doen want had echt altijd honger. Dieet historie: twee weken. whole 30 gedaan. Voordeel: ik merkte dat ik afviel van vet maar kh- arm eten. Nadeel: diner. Keto: werd ik belachelijk slap en duizelig van dit tijdens dag twee gestopt. Khbeperkt in drie maaltijden verdeelt: werkt niet zo goed hier. Diner is 1 a 2 keer in de week kh-arm, en de rest dus echt niet. Nu ging ik naar de bieb voor nieuwe recepten voor het nieuwe jaar. Ik liep tegen boek 4 aan. Voor mij een eye opener. Ik kan ( bijna)normaal dineren, en er staan opties in voor de overige maaltijden die snel zijn en best wat opties die binnen budget vallen. Oftewel ik ben om en heb er zin in!
En dus fijne feestdagen.... En daarna Hop!
Afbeelding

Ik eet iets meer fruit en overige koolhydraten

Gebruikersavatar
hoftor
Berichten: 23
Lid geworden op: 05-09-2018 21:54

Re: Hop! En dan nu echt

Bericht door hoftor » 24-12-2019 22:45

Mupke heel veel succes !!!!

Gebruikersavatar
Mupke
Berichten: 1305
Lid geworden op: 22-12-2019 10:00

Re: Hop! En dan nu echt

Bericht door Mupke » 25-12-2019 09:51

Dank je
Afbeelding

Ik eet iets meer fruit en overige koolhydraten

Plaats reactie