Frisse start

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
MandyP
Berichten: 1
Lid geworden op: 20-11-2019 09:02

Frisse start

Bericht door MandyP » 22-11-2019 08:24

Goedemorgen allemaal,

Ik ben Mandy, 47 jaar en woon in het westen van Nederland. Al heel veel gedaan aan lijnen, nooit echt succesvol. In de tussentijd 5 prachtkinderen gekregen, ik werk veel en doe daarnaast ook veel vrijwilligerswerk. Aan energie dus geen gebrek ;)

Maandag teruggekomen van een 3 weken rondreis in Indonesië met mijn oudste dochter en meteen het roer omgegooid op meerdere vlakken. 3 weken weg zijn betekent ook echt loskomen van alles inclusief eetpatroon. Voor mij een goed moment om de daad bij de woorden te voegen. Het boek had ik voor de vakantie doorgelezen. (niet meegenomen hoor...haha)

Ik heb er nu 3 dagen opzitten en ik voel mij erg goed. Ik heb al een aantal lekkere foute dingen afgeslagen zonder moeite. Het belangrijkste is dat ik mij lekker voel als ik daarnaast een flink aantal kilo's afval is dat mooi meegenomen. Ik woog bij de start 90.5 kg en ben 158 cm groot. Stap 1 is onder de 85 kg dat is al jaren geleden. Ik heb mij voorgenomen om alles per 5 kg te bekijken. Uiteindelijk onder de 70 zou fantastisch zijn, maar is geen doel op zich. Dit ligt te ver van mij vandaan. Zoveel woog ik toen ik trouwde 23 jaar geleden haha.

Verder krijg ik alle steun. De enige die mij in de weg zou kunnen zitten ben ik zelf ;)

Ik ben vegetarisch dus ik moet wel goed kijken wat ik eet, zodat het gevarieerd genoeg blijft. Ik wil ook vooral gewoon op de eetmomenten lekker eten.

Tot zover mijn introductie. Allemaal succes toegewenst in de komende lastige maar o zo gezellige maand december!

Mandy

Plaats reactie