De laatste kilo's moeten eraf!

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ClaudiaPopma
Berichten: 1
Lid geworden op: 03-07-2019 19:20

De laatste kilo's moeten eraf!

Bericht door ClaudiaPopma » 05-07-2019 08:47

Lieve allemaal,

Fijn om hier een platform te hebben waar je elkaar kan steunen en advies kan vragen/geven.

Mijn eigen verhaal is dat ik 12,5 jaar geleden gestopt ben met roken. Toen in 2 jaar tijd ruim 30 kilo ben aangekomen en daarna aan het struggelen geweest het er weer af te krijgen. Resultaat was uiteindelijk +40 kilo en een gewicht boven de 100 kilo.
Vorig jaar een traject doorlopen met mentale coaching en een personal trainer. Flink afgevallen, lichamelijk en mentaal 100x sterker. Toch nu weer moeite om vooral mijn eetgewoonten onder controle te houden. Via een diëtiste hier terecht gekomen voor recepten en tips.
Ik sport nog steeds 3x in de week en wandel veel met mijn hond, toch wil er nu nog zo'n 18 à 20 kilo af hebben. Ik ga mij goed inlezen in GOK en dan lekker door knallen!

Liefs Claudia

Gebruikersavatar
Lydia
Berichten: 26
Lid geworden op: 28-06-2019 16:08

Re: De laatste kilo's moeten eraf!

Bericht door Lydia » 05-07-2019 21:27

Hallo Claudia.
Goed van je om door te zetten.
Ik ben zelf nu 3,5 week bezig en lees nog dagelijks de boeken door en dat zet zoden aan de dijk.
En idd, ik ben ook blij met dit forum.
Veel succes met deze levenswijze en eet smakelijk.
Groeten,
Lydia

Gebruikersavatar
PuckWordtEchtSlank
Berichten: 20
Lid geworden op: 11-06-2019 23:52

Re: De laatste kilo's moeten eraf!

Bericht door PuckWordtEchtSlank » 10-07-2019 11:57

Hoi Claudia!

Ik ben in week 9, had moeite om de juiste weg te vinden. Heb nu inmiddels alle boeken in huis zowat.
Maar sinds afgelopen weekend heb ik het GOKKEN te pakken 8-)

Succes, veel lezen helpt! Groet, Peggy.

Plaats reactie