Ik ben ...

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
PuckWordtEchtSlank
Berichten: 20
Lid geworden op: 11-06-2019 23:52

Ik ben ...

Bericht door PuckWordtEchtSlank » 20-06-2019 23:27

....geboren in 1964.
Kinders de deur uit, dochter woont samen op het dorp, zoon is net gestart met zijn Eenmanszaak.
Man is vorige maand begonnen in een nieuwe baan.
Ik werk in een whisky & wijnwinkel/onlineshop en ik heb een Duitse Staande (hond) Ari, waar ik graag lange wandelingen zou willen maken. Dat lukt nog niet altijd , omdat hij nogal een dwarse kan zijn. Daarnaast doe ik de boekhouding van mijn zoon, een nieuwe tak van sport voor mij.
Ik hou van mijn Ebike, Zoon opzoeken in Rotterdam, Ouderkerk aan den IJssel waar ik woon, meezingen met muziek maar ook luisterboeken luisteren in de auto, handwerken, een goed glas (mijn valkuil), uit eten gaan met Man, kroegje pakken, op pad met Dochter, San Sebastian en Parijs, mijn vriendinnen, mijn zussen, mijn dementerende vader, mijn moeder, mijn schoonmoeder, mijn huis en tuin.

Mijn lijngeschiedenis:
Mijn lengte is 156,5 cm. Ik woog op mijn 21e jaar 49 kilo. Toen ik op mijn 27e bevallen was, woog ik 65 kilo. Toen ik 22 maanden later nog eens ben bevallen, woog ik 58 kg. "Langzaam aan" werd mijn gewicht hoger en hoger. Tot ik een foto van mij zag uit de vakantie en schrok van mijzelf. Was ik dat?!
Dat was 11 jaar geleden, ik woog 84.1 kg en ben afgevallen mbv het Weegclubforum en Cohen, nadat ik al een half jaartje Atkins erop had zitten. Ik ben toen afgevallen tot 58 kilo. Dat heb ik een jaar gehad en toen nog 3 jaar rond de 63 geschommeld en langzaam aan kwam er meer aan. Tot ik begin april weer 80 woog.
Ik wil gewoon eten zoals mijn oma at, heb nooit van pakjes en zakjes-eten gehouden. Vind koken leuk en ben erg gelukkig met de AGA in mijn keuken. GOK lijkt voor mij de oplossing, ik ben nu in week 5 en ga af en toe nog wel scheef. Dus vond het tijd worden om het Forum op te gaan, it's for life dus ik zal er echt mijn best voor doen! Inmiddels ben ik 3.2 kilo kwijt.
Ik ben PuckWordtEchtSlank, Peg voor intimi.

Gebruikersavatar
carjans
Berichten: 13921
Lid geworden op: 03-01-2012 14:08

Re: Ik ben ...

Bericht door carjans » 21-06-2019 08:51

Hoi Peg.............Puck...............

Fijn dat je op het forum gekropen bent................het is hier erg gezellig maar ook heel zinvol............

Je bent welkom in mijn dagboekje maar zeker ook bij alle andere forumleden............

Ik zou zeggen, ga lekker aan de GOK en volhouden is misschien voor jou wel een eye-opener............

Als je wilt kun je ook je eet-dagplanning hier neer pennen..................het geeft je houvast en kan je zo altijd terug kijken naar je vorderingen...................

Maak er een mooie GOK weg van en van mij ook heel veel succes..................... ;)
Groetjes Carla J

Mijn dagboek

Ieder verantwoord dieet werkt, als je de juist manier van denken hebt. Gew. 56/57 kg, v.a. 09-'12

maudy
Berichten: 43
Lid geworden op: 08-04-2019 11:21

Re: Ik ben ...

Bericht door maudy » 21-06-2019 10:11

Welkom hier, de leden zijn hier erg behulpzaam. Ik ben ook nog maar net gestart. Succes en het gaat ons vast lukken

Plaats reactie