Ff doorbijten en dan zo houden

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
AgnesP
Berichten: 78
Lid geworden op: 06-02-2012 11:20

Ff doorbijten en dan zo houden

Bericht door AgnesP » 14-04-2019 10:03

Een aantal jaren geleden heb ik GOK gedaan, maar toen lukte het me allemaal niet zo. En op een gegeven moment ben ik ermee gestopt. De paar kilo's
teveel zijn er vlug af gegaan toen ik problemen op het werk had, want toen kon ik niet eten van de zenuwen. Een paar jaar bleef ik op dat nieuwe goede gewicht , maar de laatste maanden heb ik de teugels toch weer teveel laten vieren. Teveel tussendoortjes en dat waren niet de goede. Teveel wijn, ik ging weer aan de chips (jaren geen chips gegeten, raarrr) enz. Ik kreeg weer vaker en meer last van hoofdpijn en evt. spierpijn na het sporten ging bijna niet meer weg, meer en vaker last van mijn knieen……. Toen ik op de weegschaal 73 zag staan was voor mij de maat vol. En het is geen mega gewicht hoor, voor mijn lengte, maar ik dacht: als ik er nu niet iets aan doe, gaat het er helemaal niet meer vanaf, ook gezien de overgang. Dusss, ben ik afgelopen maandag weer begonnen met fase 1 en ik verrek weer van de honger, net als toen. Echt hongerrrr, geen suikerdip, maar gewoon echt slecht zien van de honger. Maar goed, ik heb mezelf als doel gesteld die 2 weken vol te houden en dan door te gaan naar fase 2 en dat doe ik ook. Daarna fase 2 en zelf denk ik dat dat beter gaat.
Ik worstel en kom boven.

Plaats reactie