Daaaaag, overtollige ballast!

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Celia
Berichten: 1
Lid geworden op: 31-03-2019 21:59

Daaaaag, overtollige ballast!

Bericht door Celia » 10-04-2019 13:09

Even voorstellen...
Mijn naam is Celia Horst, moeder van twee kinderen die op het punt staan hun vleugels uit te slaan. Vrouw van de meest fantastische man die je je kan voorstellen! In het dagelijks leven druk in en om huis en daarnaast gids voor IVN en Landschap Overijssel.
Na jaren van lichamelijke groei, en soms weer wat krimp, hoop ik nu toch echt op weg te gaan naar een gezond gewicht. Zodat mijn geestelijke ik meer ruimte mag vinden om te kunnen ontwikkelen en genieten. In februari begonnen met een gewicht van 102,7 kilo (op een lengte van 1,72 toch wel een beetje erg veel). Inmiddels geeft de weegschaal 95,4 kilo aan.
De afgelopen jaren heb ik zo nu en dan wat hulp gezocht in de boeken van Sonja Bakker. Wat mij daarin erg tegenstond waren de light producten en al die gezoete melkdrankjes. Het voelde niet goed. Ik kook en eet het liefst zo dicht mogelijk bij de natuur. Heb dan ook een heerlijke moestuin en binnenkort komen daar ook nog eens kippetjes bij. Nu ik mij flink heb ingelezen in de methode van Yvonne, kom ik tot de conclusie dat mijn gevoel niet zo heel erg raar was... Fijn Yvonne, dat je je kennis met ons deeld en dat we allen mogen ontdekken dat het werkt!

Gebruikersavatar
Yvonne Lemmers
Site Admin
Berichten: 1725
Lid geworden op: 10-12-2007 19:43

Bericht door Yvonne Lemmers » 10-04-2019 23:47

Welkom op het forum Celia!
Zo te lezen ben je goed ingelezen, ben je overtuigd en heb je zin om te starten met je nieuwe eetpatroon.

Lees lekker veel hier op het forum.
Ga wat dagboekjes volgen en/of maak zelf een dagboekje aan.
Dat werkt erg motiverend.

Veel succes met grip op koolhydraten.
Geniet van de lichamelijke en geestelijke voordelen
En eet smakelijk.
Veel lees- en schrijfplezier hier op het forum en - eventueel ook - in de facebookgroep.

Plaats reactie