het moet gebeuren, ik kan alle support gebruiken ;)

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lodelie
Berichten: 21
Lid geworden op: 15-03-2019 02:25

het moet gebeuren, ik kan alle support gebruiken ;)

Bericht door Lodelie » 16-03-2019 13:24

Hallo allemaal,

Ik ben 35 jaar en woon samen met mijn 2 zoons (15 en 10) en hond.

Al vanaf jongs af aan ben ik mollig, ondanks dat ik hetzelfde at als mijn broer en zus.

Ik heb heel vaak lijnpogingen gedaan, zelfs al een keer geGOKt, ik heb cambridge gedaan,sonja bakker enz enz. Altijd met hetzelfde effect, kilo's eraf en daarna weer minstens zoveel kilo's erbij en vaak nog meer.

Ik baal enorm van mijn gewicht, maar ik heb de discipline van een visstick. Ik ben een enorme emotie-eter en bij stress houdt mijn lichaam juist alles vast. Doordat ik me rot voelde,ging ik weer eten en zo belandde ik in een visueuze cirkel en ben ik nu op mijn zwaarst,zwaarder dan ooit.

Wat er wel is veranderd is dat ik altijd baalde en onzeker werd van mijn uiterlijk, van mijn figuur. Daarom wilde ik afvallen. Maar nu na best een pittige tijd, baal ik ervan hoe slecht ik in mijn vel zit. Ik heb weinig energie, ik ben enorm opgeblazen, ik slaap slecht,ik snurk heel erg, ik ben steeds ziek terwijl ik altijd een hele weerstand heb gehad.

Ik wil nu gezond eten en afvallen om beter in mn vel te zitten en om beter te kunnen functioneren.

Ik heb al goede ervaring met GOK vandaar dat ik daar nu weer voor gekozen heb. Ik heb er zelfs zin in en ben gemotiveerd. Maar ik heb mezelf ook voor genomen om niet te streng en te hard te zijn voor mezelf. Ik wil me uiteraard aan het GOKprncipe houden, maar mocht ik een keertje uit e bocht vliegen (en dat gaat zeker gebeuren ;)) dan niet te streng zijn voor mezelf, maar met frisse moed doorgaan.

Ik ben nu 4 dagen bezig, ik heb me 4 dagen gelijk al heel goed gevoeld, maar vandaag een dip dagje,moe en hoofdpijn. Dus een goed moment om hier op het forum te gaan schrijven.Ik zal ook een eetdagboekje gaan maken, dat motiveert mezelf ook denk ik.

Ik werk onregelmatig in de zorg en dat is soms wel lastig met eten. Ik werk late diensten en soms nachtdiensten waardoor ik veel wakker ben en weinig slaap dus ik heb dan meer eetmomenten nodig.

Ik kan alle tips, truuks, motivatie en stokken achter de deur gebruiken hier!

Gebruikersavatar
carjans
Berichten: 13921
Lid geworden op: 03-01-2012 14:08

Bericht door carjans » 16-03-2019 13:50

Hallo Lodelie..............

Welkom op het GOK forum.

Wat fijn dat je (weer) met GOK gaat beginnen......GOK is dan ook geweldig, zo spreek ik inmiddels uit ervaring.


Om jezelf wat anoniemer (is het niet meer lezen van niet betaalde forumleden) hier op het forum te presenteren kun je het beste hier

nieuwe-actieve-dagboeken-f115.html

een eigen dagboekje aan maken. Dit is dus alleen voor betaalde forumleden.

En spreken we elkaar weer in jou eigen dagboekje................ (y)
Groetjes Carla J

Mijn dagboek

Ieder verantwoord dieet werkt, als je de juist manier van denken hebt. Gew. 56/57 kg, v.a. 09-'12

Gebruikersavatar
Lodelie
Berichten: 21
Lid geworden op: 15-03-2019 02:25

Bericht door Lodelie » 17-03-2019 11:07

Bedankt voor je welkom :)

Ik ben een dagboekje begonnen, ook fijn voor mezelf om een overzichtje te hebben.

Gebruikersavatar
carjans
Berichten: 13921
Lid geworden op: 03-01-2012 14:08

Bericht door carjans » 17-03-2019 16:01

TOP, ik heb het al gezien........................... (y) je kan je voorstel berichtje ook kopiëren en in je eigen dagboekje plakken..............miss een idee?

En natuurlijk ben je ook welkom in mijn dagboekje.............. :zwaaien:
Groetjes Carla J

Mijn dagboek

Ieder verantwoord dieet werkt, als je de juist manier van denken hebt. Gew. 56/57 kg, v.a. 09-'12

Plaats reactie