Nieuw hier

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Linda1123
Berichten: 1
Lid geworden op: 09-02-2019 10:39

Nieuw hier

Bericht door Linda1123 » 13-02-2019 11:34

Sinds vandaag mag ik op het forum, ik ben een paar dagen geleden voorzichtig gestart. Ik at al een hele tijd koolhydraatarm, maar toen ik een "Challenge met shake" ging doen met een collega ging het direct daarna de verkeerde kant op. Onbedwingbare trek in zoet en dat had ik al heel lang niet meer gehad.

Vandaar dat ik het nu rigoureus wil aanpakken, naar een diëtiste ben gegaan die me deze methode heeft aangeraden. En nu ben ik hier:-)

Eens kijken hoe dat werkt met die dagboekjes, dat lijkt me een heel handig hulpmiddel!

Klopt het trouwens dat ik meteen een zwaar irritante reclame kreeg toen ik dit bericht in eerste instantie gepost had? Krijg je dat ook als je betaald hebt voor dit forum?

Gebruikersavatar
Thes1965
Berichten: 70
Lid geworden op: 27-01-2019 14:58

Bericht door Thes1965 » 13-02-2019 12:10

Welkom Linda, ik kreeg geen reclame? Wat bedoel je precies met zwaar irritante reclame?

Hoop dat het goed gaat met je, ik ben nu 4 weken bezing en nog niets afgevallen, ben nog erg aan het zoeken, en heb waarschijnlijk nog 2 koolhydraat uurtjes, heb ooit KETO gevolgd en werd daar depressief van, dus ben nu BANG !!! dat ik niet voldoende koolhydraten binnen krijg? Er zit een soort angst in mijn lijf, ik wil niet meer depri worden van lijnen, of anders eten hoe je het ook noemen wilt. Als ik een poos ( 3 uur ) niets eet wordt ik misselijk? ik weet niet waar dit vandaan komt. Ben niet wanhopig, maar nog zoekende, en weet dat het ooit goed komt. Ik heb er vertrouwen dat dit ECHT de laatste keer wordt en een levenswijze blijft, i.c.m. EFT en visualisatie. EN ik volg alle oefeningen uit mijn boek van Judith Beck, Train je brein , en denk slank. Ik vind dit een heerlijk boek om in te werken, van elke hoofdstuk en als ik sterke one-liners tegenkom, lamineer ik deze en doe die in een doosje op de eettafel, elke dag lees ik die hardop, en het werkt ( in mijn hoofd, nog niet in de kilo's hahahah ) Heb mezelf een mooie blazer kado gedaan. Als aanmoedigingskado. Hihi.

verder weet ik niet hoe ik mijn dagboek moet meesturen? ben nog zoekende in mijn eten en hoe dit forum werkt? Succes !!!
Afbeelding

Plaats reactie