Niet meer diëten maar GOK

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bertina
Berichten: 2
Lid geworden op: 27-01-2019 11:54

Niet meer diëten maar GOK

Bericht door Bertina » 27-01-2019 19:44

Hoi! Mijn naam is Bertina, 38 jaar oud. Getrouwd en moeder van drie jongens.
Een groot deel van mijn leven bestaat uit het lijnen, lijnen en nog eens lijnen. Sinds de ontdekking van GOK jaren terug is mijn leven destijds positief veranderd en veel kg afgevallen. Helaas terug gevallen in oude gewoontes. Na diverse pogingen met shakes en andere crash diëten etc. toch terug gevallen op het GOK-ken. Dit blijkt voor mij toch echt de beste manier om af te vallen, met name de EETRUST die ik ervaar. Wat is dit toch fijn! Daarbij komt bij dat ik sinds twee jaar een vergrote schildklier heb en dat ik er achter gekomen ben dat ik niet goed over tarwe, suiker en zuivel kan. Nu ik van dit alles weinig tot niets meer eet, voel ik mij echt stukken beter... Voor mij is de valkuil dat ik door drukte en stress grijp naar wat voor handen ligt... Maar goed, op het moment geen opgezwollen buik of last van die 'suikerpieken'. In een maand tijd 7.5kg kwijt nu nog 20kg te gaan:)))

Op dit forum hoop ik van anderen te leren, zoals snelle te maken menu's of juist te helpen zodat het voor een ieder een succes kan worden! Tot GOK-se:)

:lol:
Hoi! Mijn naam is Bertina, 38 jaar oud.
Op dit Forum en FB pagina hoop ik van anderen te leren of juist te helpen zodat het voor een ieder een succes kan worden! Tot GOK-se:)

Tusele
Berichten: 3681
Lid geworden op: 15-09-2015 10:38

Bericht door Tusele » 26-02-2019 10:50

welkom..leuk wat van je te lezen.hoe gaat het nu?
Sinds mid juni 2020 overgestapt van GOK naar Cure4life dus ik eet wat meer oranje koolhydraten en meer fruit!
Afbeelding
dagboek Tusele

Gebruikersavatar
bakwen
Berichten: 680
Lid geworden op: 10-03-2019 21:04

Bericht door bakwen » 11-03-2019 21:04

Zo hee, 7,5 kg in een maand! Hoe gaat het nu?
Afbeelding

Plaats reactie