Ben “eigenlijk” geen lijner...

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Muffy
Berichten: 24
Lid geworden op: 08-01-2019 11:31

Ben “eigenlijk” geen lijner...

Bericht door Muffy » 10-01-2019 12:47

Tóch maar even voorstellen. Híer heet ik Muffy, de naam van mijn hondje, omdat mijn eigen naam, Anja, al in gebruik is :lol:
Ik ben 1.63 kort/lang, en wil er niet propperig uitzien. Vandaar dat mijn streefgewicht ongeveer 56 á 57 kilo moet zijn. Door de overgang, daar zit ik nu 8 jaar in, komt er elk jaar een pondje bij. Toen ik een paar jaar geleden 61,8 kilo woog, ben ik gaan vasten. 5:2. Zo ben ik weer de vijf kilo kwijtgeraakt en dat heb ik jaren zo gehouden. Inmiddels was, na vijf jaar, mijn lichaam hier gewend aan geraakt en liep het weer iets op. Ben volgens een andere methode kha/khb gaan eten. Kreeg daardoor problemen met mijn darmen. Tja, wie eet als een konijn poept als een konijn... Ben door die methode wél gezonder gaan eten! De voedingsmiddelen VET at ik voorheen niet, ongezond dus niet aan te raden, en suiker/zoet heb ik van kindsbeen aan al nooit lekker gevonden.

Afgelopen weekend álle GOKboekjes gekocht en inmiddels doorgespit en uittreksels van gemaakt. KHA/KHB was al mijn way of life maar ik miste iets. Hét Lemmersuurtje! Wát een verrijking! 7 Januari begonnen en nu alweer op gewicht. (y)

Plaats reactie