Annet-geen jojo meer

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Annetummels
Berichten: 3
Lid geworden op: 31-12-2018 15:09

Annet-geen jojo meer

Bericht door Annetummels » 01-01-2019 15:07

Hallo allemaal,
Ik heb al ontzettend vaak een dieet gevolgd. En steeds ben ik ontzettend veel (10 kilo) afgevallen, maar ook vervolgens weer 10 kilo aangekomen. 4 jaar geleden was ik ook op 1 januari begonnen met een koolhydraatarm dieet. Dat 1 jaar volgehouden met heel veel sporten erbij. Ging erg goed. Maar omdat ik gewoon erg veel van koolhydraten hou, kan ik het niet voor altijd uit mijn leven bannen. Dus ben ik nu weer 10 kilo aangekomen. Sad

Ik ben echt op zoek naar een lijfstyle en ik heb het boek grip op koolhydraten gekocht. En ik geloof echt dat dit nu gaat lukken. Vooral door het koolhydraatuur. Zo hoef ik niet altijd mijn aardappels /pasta o.i.d te laten staan.

Ik hoop echt dat ik nu niet meer ga jojoën en gewoon voor altijd een goed gewicht kan hebben en vooral behouden.

Groetjes, Annet

Gebruikersavatar
Annetummels
Berichten: 3
Lid geworden op: 31-12-2018 15:09

Update

Bericht door Annetummels » 08-01-2019 12:27

Na een week ongeveer is er 3,5 kilo af! Dat gaat lekker. Maar in het begin gaat het natuurlijk altijd snel. Nu komt het echte werk pas. Ik wil er nog 7 kwijt. Ik heb al veel recepten uit het boek gemaakt. Echt heerlijk allemaal!

Ik ben wel iemand van heel veel variatie, dus ik merk dat ik nu al wel wat anders wil.. Staan er ergens nog recepten wat ik kan gebruiken? Of moet ik dan gewoon andere boeken van Yvonne kopen? Ze heeft ook een kookboek toch?

Gebruikersavatar
carjans
Berichten: 13921
Lid geworden op: 03-01-2012 14:08

Bericht door carjans » 08-01-2019 12:59

Hoi en :welcome:

Wat goed dat je bij GOK bent gekomen maar je wilt er nog 7 kwijt..............ik hoop wel dat je dat gestaag kwijt wilt. Je schrijft dat het 'echte' werk nog moet komen............eigenlijk ben je al begonnen met GOK............het 'echte' werk is niet aan de orde........het is gewoon en gezellig, gezond en lekker GOKken..........want het werkt maar niet op een kort, en snel termijn................

Je bent ook iemand van variatie.................en wil je wat anders?????
Als je de recepten wilt bekijken, staan er hier onder Recepten, veel recepten........en Yvonne heeft inmiddels al 5 boekjes (y)

Verder wens ik je veel succes met GOK en deze en voor vragen...............kun je b.v. in de andere boekjes kijken en dan komen we zeker ook bij jou...........met onze antwoorden of zomaar een kletspraatje..................... :knipoog:
Groetjes Carla J

Mijn dagboek

Ieder verantwoord dieet werkt, als je de juist manier van denken hebt. Gew. 56/57 kg, v.a. 09-'12

Tusele
Berichten: 3675
Lid geworden op: 15-09-2015 10:38

Bericht door Tusele » 26-02-2019 11:15

welkom..ik kom met je meelezen
Sinds mid juni 2020 overgestapt van GOK naar Cure4life dus ik eet wat meer oranje koolhydraten en meer fruit!
Afbeelding
dagboek Tusele

Plaats reactie