Hoe kom ik de weekenden door?

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Luus38
Berichten: 2
Lid geworden op: 01-01-2018 21:53

Hoe kom ik de weekenden door?

Bericht door Luus38 » 11-11-2018 09:55

Beste allemaal,

Door de weeks ga ik super goed (en voel ik me ook goed/trots), maar in de weekenden gaat het steeds weer mis. Ondanks iedere keer goede voornemens te creëren, lukt het me dan niet om me daar aan te houden. Heel frusterend :cry:
Lopen jullie hier ook tegen aan? En wat doen jullie om het tegen te houden? Graag tips........

Gebruikersavatar
carjans
Berichten: 13921
Lid geworden op: 03-01-2012 14:08

Re: Hoe kom ik de weekenden door?

Bericht door carjans » 11-11-2018 10:08

Hallo Luus,


Moeilijk om zo ff te zeggen wat je het beste kunt doen maar wat mij erg helpt (en nog steeds na al die GOK jaren, ik kan niet zonder) is een planning. En een dag of week planning geeft jou houvast en is ook de bedoeling dat je je planning volgt.

Natuurlijk zijn we niet zaligmakend. Wil je toch buiten je planning om iets nemen, neem dan wel iets wat gezond (lees; GOK proof) is. Er staan in de GOK boekjes gezonde tussendoortjes.

En maak optimaal gebruik van het KH uurtje...........voor de 'extra's' is dus dat KH uurtje...............

Wat je ook kunt doen is, lezen in de andere boekjes van de forumleden. Daar doe je veel inspiratie op en kun je lezen hoe de andere forumleden het doen in de weekeinde..........

En ben je natuurlijk ook welkom in mijn dagboekje....................veel succes met uitvinden, want dat is de beste remedie om de kennis te krijgen en te ervaren..................... :zwaaien:
Groetjes Carla J

Mijn dagboek

Ieder verantwoord dieet werkt, als je de juist manier van denken hebt. Gew. 56/57 kg, v.a. 09-'12

Plaats reactie