Simone (38) Klassieke jojo

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Moonkolk
Berichten: 3
Lid geworden op: 18-05-2018 11:21

Simone (38) Klassieke jojo

Bericht door Moonkolk » 26-05-2018 20:10

Ik ben Simone, 38 jaar, ben moeder van 2 jongens (12 en 9) en ben zeemansvrouw.
Ik was na de geboorte van mijn jongste 24 kilo afgevallen. Ik ben niet meer zo zwaar geworden, maar het blijft een levenslange struggle. Dat komt omdat ik werkelijk alles lust. In de periode dat mijn man weg is lukt het mij goed om weer goed op te letten en als hij thuis is, dan is het gezellig en snaaien we wat af met z'n tweeen. Ik weet wel beter. maar heb dan ook te weinig discipline. Tevreden ben ik eigenlijk nooit met mijn lijf en daar baal ik gigantisch van. Ik weet dat ik het het kan want het is mij eerder gelukt, maar pfffff de knop moet wel om en die is nu gelukkig om. Ik ben wel een dieseltje die wat langzaam op gang komt en ik weet ook dat het beter is. Ik ben eerder bezig geweest met GOK en dat vond ik erg goed te doen.

Ik weeg nu rond de 93 kilo. Ik ben 1.80 lang en wil het liefst zo naar de 75 kg. Eerst maar eens onder de 90 zien te komen...
Het forum moet ik nog een beetje uitdokteren. Hoe zet je die kilolijntjes er bv in of hoe maak ik een dagboek aan?


Groetjes Simone

Gebruikersavatar
carjans
Berichten: 13921
Lid geworden op: 03-01-2012 14:08

Bericht door carjans » 27-05-2018 11:11

Hoi Simone,

Welkom op het GOK forum

Je kunt het beste, als je wilt, een boekje aanmaken bij deze,



dagboeken-29-vanaf-1-november-2017-hede ... -f113.html

Daar kan je je eigen boekje in aanmaken en dan ben je alleen zichtbaar voor GOK leden............

Hoe je zo'n weegticker aan kan maken dat zal je aan andere forumleden moeten vragen.......ik heb er geen, hoef er ook geen en weet dus ook niet hoe dat moet............

Ik wens je heel veel succes en zoeken wij jou op in jou dagboekje....... (y) :knipoog:
Groetjes Carla J

Mijn dagboek

Ieder verantwoord dieet werkt, als je de juist manier van denken hebt. Gew. 56/57 kg, v.a. 09-'12

Plaats reactie