Diana (37) Een nieuw lid

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Diana32
Berichten: 101
Lid geworden op: 24-05-2018 23:19

Diana (37) Een nieuw lid

Bericht door Diana32 » 25-05-2018 00:35

Hallo Allemaal

Mijn naam, is Diana Telkamp, ik, ben 37 jaar en gelukkig getrouwd met Alwin. We hebben 3 kinderen en wonen in de provincie Groningen.
Na mijn jongste zoon ben ik gaan Sonja Bakkeren en dat ging toen heel goed maar omdat ik weer begon te snoepen kwam ik weer wat aan. Ik kon het aardig in balans houden ondanks het snoepen. In 2015 heb ik een mirena spiraal laten vervangen en ik kwam daarna in 3 maanden 20 kilo aan. Ik heb inmiddels juice plus gedaan, en koolhydraat arm maar omdat ik bij deze laatste te weinig mocht kreeg ik last van mijn depressie. Inmiddels is dit de zoveelste poging om iets te veranderen en ik heb goede hoop.

Groeten Diana

Drenthe
Berichten: 2281
Lid geworden op: 20-03-2018 13:48

Bericht door Drenthe » 25-05-2018 11:27

Welkom! Je hebt nog geen dagboekje volgens mij (meen ik op te maken uit je post in het "stel je vraag"-topic, dus ik ga je aanraden dat wel te doen. Daarin kun je opschrijven wat je eet, zo door de dag heen, het liefst per dag zodat wij met je mee kunnen kijken waar het beter kan als het eventueel niet zo lekker loopt met afvallen (weegschalen kunnen soms best eigengereid zijn). Maar niet alleen dat. Je kunt er over alles schrijven wat je kwijt wilt. Lief én leed. Als je dat wilt, uiteraard. Het is niet verplicht. Het is ook alleen voor leden te zien, dus niet voor de rest van de wereld.

TWINTIG kilo in 3 maanden? Dat is echt heel veel! Maar goed, je hebt deze stap genomen en dat is heel goed. Je kunt hiermee lekker eten en ook nog afvallen, maar het duurt wel zo twee weken om goed in het ritme te komen en bijvoorbeeld je zoetbehoefte in te tomen.

Ben je bij de huisarts geweest? Ben je ook onder behandeling van een psycholoog/psychiater? Gezien die enorme gewichtstoename in zo'n korte tijd lijkt me iets van psychologische begeleiding geen slecht idee, ook met je depressie. Depressie én issues met eten versterken elkaar vaak...
Mijn dagboek Afbeelding
dagelijks Solgar multi, C en D.

Plaats reactie