wendy (32) een nieuwe start

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
wendyp
Berichten: 26
Lid geworden op: 16-04-2018 15:49

wendy (32) een nieuwe start

Bericht door wendyp » 18-04-2018 10:41

hallo allemaal. Nadat ik jaren terug andere methodes heb geprobeerd zonder veel succes ben ik via via bij GOK terecht gekomen. Dit sprak mij zeer aan. Ik zal in het begin niet zo heel spraakzaam zijn beetje de kat uit de boom kijken. Maar zal als ik m'n weg gevonden heb een dagboek maken. En de levenstijl overbrengen naar mijn kinderen en man die nu nog zeer sceptisch is en de stap nog niet wil maken...

Diede
Berichten: 1489
Lid geworden op: 03-01-2018 12:45

Bericht door Diede » 18-04-2018 11:08

Hallo Wendy,

Heel veel succes met GOK! Ik vind het een erg fijne manier van eten! Je valt af en je eet altijd lekker en het is nooit te weinig.

Heb je een van de boeken van Yvonne Lemmers (of meerdere)? Die zijn erg informatief!
Mijn dagboek

Op gewicht dankzij GOK: 57,5 kilo (-15 kilo)
Nu doe ik fase 2 van GOK

Gebruikersavatar
carjans
Berichten: 13921
Lid geworden op: 03-01-2012 14:08

Re: wendy (32) een nieuwe start

Bericht door carjans » 18-04-2018 12:01

wendyp schreef:hallo allemaal. Nadat ik jaren terug andere methodes heb geprobeerd zonder veel succes ben ik via via bij GOK terecht gekomen. Dit sprak mij zeer aan. Ik zal in het begin niet zo heel spraakzaam zijn beetje de kat uit de boom kijken. Maar zal als ik m'n weg gevonden heb een dagboek maken. En de levenstijl overbrengen naar mijn kinderen en man die nu nog zeer sceptisch is en de stap nog niet wil maken...
Hallo Wendy...............wat fijn dat je hier op het forum bent.....welkom.

Als je een eigen boekje aanmaakt hier;
dagboeken-29-vanaf-1-november-2017-hede ... -f113.html

Dan kunnen er geen mensen van buiten af, mee lezen en blijft het ietwat prive/anoniem.

Ach ja, er zijn 'ongelovige' mensen die GOK sceptisch bekijken.............weet er van, was bij mij ook..........maar mijn lijf is mijn lijf, wat ik in mijn mond stop, dat doe ik en stop ik in mijn mond.................mijn mannetje en kids, waren ook sceptisch (net als nog zoveel andere mensen) maar nu doe ik al bijna 7 jaar GOK en zij weten al niet meer beter en eten/smullen ze van mijn GOK maaltijden/ dinner............

En inmiddels zien ze (net als nog meer andere mensen) het resultaat wat GOK met mij gedaan heeft...............maar ik ben wel een echte GOKker maar ook een bewijs dat GOK werkt................

Dus doe je best, en laat zien dat GOK werkt..................op lange termijn en de rest van je leven............. (y) :knipoog:
Groetjes Carla J

Mijn dagboek

Ieder verantwoord dieet werkt, als je de juist manier van denken hebt. Gew. 56/57 kg, v.a. 09-'12

Gebruikersavatar
wendyp
Berichten: 26
Lid geworden op: 16-04-2018 15:49

Bericht door wendyp » 19-04-2018 20:57

Dank je wel...
vanmiddag had ik een lunch geprobeerd die op de facebook groep stond samen me manlief en we vonden het beiden heerlijk!

Ik heb het opgewicht boek gekocht gisteren dus ben aan he wachen tot hij binnenkomt. Kan nie wachten om hem te lezen.

Plaats reactie