Jeannet (58) GOK en werken met kinderen

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jeannet 1960
Berichten: 2
Lid geworden op: 07-05-2014 08:54

Jeannet (58) GOK en werken met kinderen

Bericht door Jeannet 1960 » 03-03-2018 15:34

Hallo mede gokkers,

Ik ben Jeannet, 58 jaar en werk thuis als gastouder. Het leukste werk van de wereld :) maar de combinatie met GOK vind ik lastig!
Een aantal jaren eerder ook begonnen met GOK ,de boeken aangeschaft en op eigen houtje begonnen en met veel moeite er 5 kg afgekregen.

De dagen dat ik geen oppas kinderen heb gaat het prima, maar als ze er wel zijn eten we samen fruit en tussen de middag een broodje. En daar gaat het vaak mis, door de drukte ,een paar peuters van eten voorzien ( lees brood) eet ik gewoon maar mee. Maar nu toch weer besloten weer te gokken omdat het z'on geweldige eetwijze is en mij toch wel goed beviel. Toch nu weer de twijfel, hou ik het wel vol!

Tips zijn welkom!

Groetjes Jeannet
Laatst gewijzigd door Jeannet 1960 op 05-01-2020 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 15-03-2018 13:38

Hoi Jeanet,

Welkom op het forum!

Misschien kun je op de dagen dat je mee eet met de kinderen je uurtje tussen de middag doen. Je kunt dan 1 boterham nemen (of zelfs 2 wasacrackers) met royaal boter en beleg. Je kunt dan ook het stukje fruit eten. Zet een schaaltje op tafel met plakken komkommer, augurkjes en tomaatjes en je kwart groenten is ook klaar. 's Avonds kun je dan een groene maaltijd nemen. Niet te moeilijk denken (y)

Succes met GOK!

Plaats reactie