Linda () groentje

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
lindavb
Berichten: 24
Lid geworden op: 29-01-2018 15:37

Linda () groentje

Bericht door lindavb » 12-02-2018 20:09

Hallo, ik ben Linda en nu 3 weken bezig met GOK. Reeds 3 kg kwijt, geweldig. Ik was al geminderd met mn koolhydraten gebruik. Vooral brood liet ik achterwege, kreeg er een opgezette buik van. Maar ik bleef heel langzaam aankomen, ondanks mn sporten. De eerste week van het GOK voelde ik mij ziek. Hoofdpijn en hele vieze smaak ik de mond. Na een week was dit voorbij. Ik heb het eerste boek gelezen en pak hem nog regelmatig om te bekijken hoe het ook alweer zat en als ik wat anders wil als TD wat er in de groene lijst staat. Tot nu toe vind ik deze manier van eten prima, voel me er goed bij en heb geen honger gevoel. Wel heb ik voordat ik begon mn bloed laten testen en ga dit over 6mnd weer doen, om te zien of het negatief veranderd ( het was prima). Ik gebruik nu namelijk wel meer vetten. Ik ben positief gezind en benieuwd of ik mijn leefstijl blijvend kan veranderen met positief resultaat. :D Wel dronk ik altijd yakult in de ochtend. De eerste twee weken daarmee gestopt, derde week weer gaan drinken in de ochtend. Kan iemand mij vertellen of dit goed is? Of beter van niet?
Dagboek van Linda

begonnen op 84.5 kg, nu 80,8 kg, doel 72 kg, droom 68 kg.

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 12-02-2018 20:43

Beter van niet!!
Het is nep hoor, die yakult... Het doet niets meer of minder dan gewone yoghurt... Lekker GOK doen dan word je vanzelf gezonder :D

Heel veel succes (y)

Plaats reactie