Gerda () Hey hallo mede GOKKERS

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gerdavrij
Berichten: 1
Lid geworden op: 24-01-2018 16:30

Gerda () Hey hallo mede GOKKERS

Bericht door Gerdavrij » 24-01-2018 17:46

Ik ben Gerda, getrouwd en 2 mooie meiden!
als sinds mijn 20e bezig met mijn gewicht op pijl te houden, helaas zonder langblijvend resultaat. Na de 2 zwangerschappen liep het helemaal niet goed meer met mijn gewicht en was ik ook vooral moe en altijd met eten in mijn hoofd bezig. Veel dieeten heb ik niet gevolgd, het dieet van die blonde dame met lang haar :) en het dieet waarbij je elke week gaat wegen.. al 8 jaar niks gedaan alleen gegeten.

Nu na de afgelopen zomervakantie kwam ik in het tijdschrift 100% gezond een artikel tegen over GOK. en toen ging de knop om. Ik dacht, dit kan ik en ik doe het nu dus ook echt.

startgewicht was 105 kg. cm heb ik niet precies gemeten. Nu bijna 6 mnd verder ben ik 15 kg lichter! veel meer energie en ik denk niet meer aan eten!

ik ben nu op de helft van de kg die ik kwijt wil raken en vond dat een mooi moment om hier op dit forum mij nog meer te kunnen verdiepen in het grip op koolhydraten verhaal.

ik wens iedereen heel veel succes toe met alle stappen die gemaakt worden!

Diede
Berichten: 1489
Lid geworden op: 03-01-2018 12:45

Bericht door Diede » 24-01-2018 19:12

Hallo Gerda,

15 kilo in 6 maanden, wow! applaus Veel succes met de andere helft!
Mijn dagboek

Op gewicht dankzij GOK: 57,5 kilo (-15 kilo)
Nu doe ik fase 2 van GOK

Plaats reactie