Siri () Daar gaan we dan!

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Siri1967
Berichten: 1
Lid geworden op: 02-01-2018 13:05

Siri () Daar gaan we dan!

Bericht door Siri1967 » 02-01-2018 16:49

Hallo, Mijn naam is Siri en ik ben dit jaar 50 geworden. Altijd wel fors gebouwd geweest en altijd bezig met afvallen in meer of minder serieuze mate. Verschillende keren succesvol maar ook vaak afgehaakt door de eenzijdigheid van een dieet of het gebrek aan discipline bij mezelf.
Ik heb sinds april afgelopen jaar vage gezondheidsklachten. Oedeem in de benen. Angst voor lipoedeem waar ik weinig gehoor voor vind. Ik heb in ieder geval vet op plaatsen waar het niet zat en merk dat mijn lijf veranderd. Ik heb een zittend beroep en heb ook steeds meer klachten als ik lang zit. Ben zelf wat aan t dokteren gegaan, veel op google gezocht en mijn conclusie is dat, ongeacht een diagnose, het enige wat ik echt zelf kan doen is afvallen, bewegen en gezond leven. Ik kwam een boekje van Yvonne Lemmers tegen en de recepten spraken mij aan. Eenvoudig en met gewone alledaagse ingrediënten. Dus vandaag echt begonnen. Ik hoop op het forum ervaringen te delen en tips uit te wisselen. Ik ga ervoor. Mijn streven is 15 kg afvallen.

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 08-01-2018 19:36

Hoi Siri,
Veel succes met GOK! Ik heb je dagboekje al gespot, dus dat moet helemaal goed komen... (y)

Plaats reactie