Doebie () Even voorstellen

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Doebie1960
Berichten: 7
Lid geworden op: 15-12-2017 19:28

Doebie () Even voorstellen

Bericht door Doebie1960 » 28-12-2017 08:50

Goedemorgen, ik ben Wilma en vorige week gestart met GOK. Het met de kerstdagen losgelaten. Ik probeer het nu weer op te pakken. Over dag gaat het goed en heb ik geen honger of trek in zoetigheid, maar 's avonds is de verleiding nog erg groot en om een goede verdeling in het khd uur te maken.
In het nieuwe jaar wil mijn man ook meedoen dus dan hebben we steun aan elkaar😉 En iedere dag denk ik: zo vandaag weer een nieuwe kans😜

Gebruikersavatar
Doebie1960
Berichten: 7
Lid geworden op: 15-12-2017 19:28

Nu echt beginnen

Bericht door Doebie1960 » 30-12-2017 09:29

Vorige week een beetje geproefd aan het Gokken. Maar toch heel veel verleidingen niet kunnen weerstaan.
Ik laat al heel veel suikers staan, maar ben toch wel heel khd verslaafd en neem dan toch weer te veel khd met als gevolg dat ik mij niet lekker voel. Moe lusteloos en niet kekker in mijn vel.
Mijn voornemens waren om in 2018 serieus te starten maar heb nu besloten na een avond met te veel khd het vandaag te doen. Ik ga ervoor!
Door het teveel aan khd vorige dag heb ik nu geen honger dus stel mijn ontbijt uit. Voor de lunch kook ik 2 eieren en heem daarbij wat paprika, komkommer en tomaatjes
Diner: carpaccio salade, Griekse yoghurt met zwarte bessen

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 08-01-2018 19:39

Hoi Doebie,

Met de feestdagen hebben maar weinig mensen de verleidingen kunnen weerstaan denk ik :D

Ik raad je aan om een dagboek aan te maken en daarin alle dagen je menuutjes te noteren. Met de feedback die je zult krijgen heb je het gokken vast snel onder de knie.

Succes (y)

Plaats reactie