Evenaar () Nieuwe start

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
evenaar
Berichten: 23
Lid geworden op: 09-04-2013 21:22

Evenaar () Nieuwe start

Bericht door evenaar » 12-12-2017 13:25

Hallo allemaal,
Ik ben net begonnen met GOK, had er een tijd geleden over gehoord en heb er toen niets mee gedaan. Tegenwoordig hoor je veel over koolhydraatarm en daar ben ik mee aan de slag gegaan. Kostte mij wel moeite om van de aardappelen, pasta, brood enzo af te blijven. Dus ben ik gestopt. Maar ik zag het nieuwe boek van Yvonne in de winkel en mijn oog viel op de heerlijke recepten. Dus boek gekocht en aan de slag ermee.

Het begin gaat redelijk. Nu ik op het forum ben vind ik het nog erg lastig om te begrijpen hoe dit werkt. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

groetjes
Patty

Gebruikersavatar
Miriam1
Berichten: 119
Lid geworden op: 05-12-2017 17:24

Bericht door Miriam1 » 12-12-2017 14:40

Hoi hoi,

Hier hetzelfde 'probleem'
Net begonnen en nog niet wegwijs..
Post reply is nodig als je wilt reageren op, in dit geval, jouw stukje.
Ik ben er net achtergekomen dat je bij de andere maaltijden dan het koolhydraten -uurtje ten hoogst 5 gram koolhydraten mag nuttigen, denk ik 'braaf' te zijn met mijn ontbijtje, niet dus (bestond uit een haverboterham met beleg)..Hoe vergaat jou het ontbijt?
Heb jij jezelf al een doel 'opgelegd', nee, dit klinkt negatiever dan ik het bedoel, heb jij al een kg-doel voor ogen?
Ik weet het nog niet, van 85kg naar 80 zou al te mooi zijn voor woorden, eerst maar eens niet verder aankomen, stabiliseren én wennen aan GOK..
Jij ook heel veel succes gewenst, mede-GOK-ster!

Gebruikersavatar
evenaar
Berichten: 23
Lid geworden op: 09-04-2013 21:22

Bericht door evenaar » 13-12-2017 09:26

Miriam1 schreef:Hoi hoi,

Hier hetzelfde 'probleem'
Net begonnen en nog niet wegwijs..
Post reply is nodig als je wilt reageren op, in dit geval, jouw stukje.
Ik ben er net achtergekomen dat je bij de andere maaltijden dan het koolhydraten -uurtje ten hoogst 5 gram koolhydraten mag nuttigen, denk ik 'braaf' te zijn met mijn ontbijtje, niet dus (bestond uit een haverboterham met beleg)..Hoe vergaat jou het ontbijt?
Heb jij jezelf al een doel 'opgelegd', nee, dit klinkt negatiever dan ik het bedoel, heb jij al een kg-doel voor ogen?
Ik weet het nog niet, van 85kg naar 80 zou al te mooi zijn voor woorden, eerst maar eens niet verder aankomen, stabiliseren én wennen aan GOK..
Jij ook heel veel succes gewenst, mede-GOK-ster!
Hoi Miriam,
Leuk dat je er ook bent. Inmiddels ben ik wel wat handiger hier op het forum, maar het was een heel gepuzzel. Lukt het jou nu ook?
Hou vol met het GOK programma, je raakt er snel aan gwend, zo is het in ieder geval bij mij.
Ik heb inderdaad wel een doel voor ogen. Begon op 110 kg zit nu op 108, wil naar in ieder geval 90 en misschien minder. Ik zie wel.
Voor jou ook succes (y)

Plaats reactie