Ik ben Moa ()

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Moa
Berichten: 6
Lid geworden op: 23-10-2017 10:06

Ik ben Moa ()

Bericht door Moa » 12-11-2017 19:47

Hoi allemaal,
Ik ben Moa, moeder van twee uitgevlogen kinderen en een pleegdochter nog inwonend.

Vanwege een behoorlijke burnout ben ik extreem aangekomen en na twee jaar opkrabbelen ben ik nu echt opgekrabbeld. Ergens in maart afgelopen jaar vond ik mijn motivatie doorzetting terug en ben ik gaan Atkinsen, het dieet waar ik mezelf altijd prettig bij voel en ook weer niet, heel dubbel maar ik kan er echt ook ziek door voelen.
Maar het gaat niet echt lekker, ik ben vanaf maart 7 kilo afgevallen en sta vanaf september stil ook doordat het zo moeizaam gaat is het ook erg moeilijk om vol te houden. Hoe ik nu eet is prima om op gewicht te blijven maar niet om af te vallen.

In 2005 ben ik 20kg afgevallen met behulp van het Akins forum, veel lezen en naar dagboeken kijken elkaar helpen.
Ik wil er nog graag wat kilo’s af en het koolhydraten uurtje is nieuw voor mij maar het is erg interessant.

Morgen ga ik starten ook met een dagboek.

82 KG
159 lang
52 jaar

Gebruikersavatar
Eztur1971
Berichten: 30
Lid geworden op: 13-10-2017 18:26

Bericht door Eztur1971 » 13-11-2017 20:52

Welkom hier en veel succes!

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 21-11-2017 15:04

Hoi Moa,

Een dagboekje kan je enorm helpen om het gokken (weer) goed onder de knie te krijgen. Soms worden er kleine foutjes gemaakt waardoor het afvallen tijdelijk niet lukt. Als je alle dagen je menuutjes noteert lezen we met je mee en helpen we je.

Een dagboekje aanmaken kan HIER (y)

Plaats reactie